Nationale autokaart
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 09:07 #625725
door V300 register
Nationale autokaart is gemaakt door V300 register
Op de AutoRAI wordt volgende week de 69 euro kostende Nationale Autokaart ge?ntroduceerd. Hiermee kan de consument een klantenpas kopen die hem recht geeft op ?levenslang? gratis APK, plus bij onderhoud en reparatie 10% korting op onderdelen en gebruik van werkplaatsapparatuur. Dat de korting niet geldt voor de werkplaatsuren, komt volgens initiatiefnemer Edward Meijers doordat uurtarieven per regio verschillen. Meijers verwacht over een jaar 1,2 miljoen kaarthouders te hebben. Die moeten terecht kunnen bij 750 garages, nu al 300 aangemeld.
Maar goed is dat wat? Het lijkt mij dat het geld toch moeten verdienen ergens aan.... Dus dat er dan opeens bij de keuring heel veel dingen aan je wagen stuk zijn... Ze zien je elke keer al komen met je volvo alleen keuren en dan weer wegwezen voor 69 euro levenslang. Daar zitten ze echt op te wachten!
Als er 1 onafhankelijk keuringsstation meedoet is het heel erg intersant. Maar goed, je begrijpt dat die zeker niet mee gaan doen, en dat zegt dan al genoeg, ze moeten het geld toch echt op een andere manier verdienen dan! (meneer uw auto zijn de remmen, de banden, de remslangen en gordels van versleten!)
Maar goed is dat wat? Het lijkt mij dat het geld toch moeten verdienen ergens aan.... Dus dat er dan opeens bij de keuring heel veel dingen aan je wagen stuk zijn... Ze zien je elke keer al komen met je volvo alleen keuren en dan weer wegwezen voor 69 euro levenslang. Daar zitten ze echt op te wachten!
Als er 1 onafhankelijk keuringsstation meedoet is het heel erg intersant. Maar goed, je begrijpt dat die zeker niet mee gaan doen, en dat zegt dan al genoeg, ze moeten het geld toch echt op een andere manier verdienen dan! (meneer uw auto zijn de remmen, de banden, de remslangen en gordels van versleten!)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 12:31 #661789
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nationale autokaart
Maar dat is nu ook al zo, met keuringen van 29 euro. Dat kan gewoon niet, daar kun je niet van bestaan...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 16:09 #661809
door V300 register
klopt, de renault dealer probeerde bij zo'n goedkope APK aanbieding ook even zijn slag te slaan op de Twingo van mn moeder..
was iets roestvorming op de schijven (weinig kilometers + remblokjes klem)
dikte van de schijven en blokken was nog meeer dan voldoende, maar meneer renault wilde graag even alles nieuw erop gaan zetten.
nog een heel gedoe over geweest omdat ze natuurlijk net belden toen mijn moeder alleen thuis was, en die zegt 'repareer maar' natuurlijk....
(terwijl mn vader bij wegbrengen expliciet had gezegt 'alleen keuren')
ze begonnen vervolgens enorm moeilijk te doen toen mijn vader dus een half uur later pissig opbelde dat ze weer konden stoppen met repareren. uiteindelijk hebben die #@$%#@ kl**tviolen toch nog 85 euro (de)montagekosten in rekening gebracht.
PS sinds het gangbaar maken van de remblokken + afschuren van de roestrand doen de "afgekeurde" schijven+blokken inmiddels alweer 2 jaar waar het voor gemaakt was, remt goed en blokjes zijn nog ruim dik genoeg. was dus echt nergens voor nodig!!
was iets roestvorming op de schijven (weinig kilometers + remblokjes klem)
dikte van de schijven en blokken was nog meeer dan voldoende, maar meneer renault wilde graag even alles nieuw erop gaan zetten.
nog een heel gedoe over geweest omdat ze natuurlijk net belden toen mijn moeder alleen thuis was, en die zegt 'repareer maar' natuurlijk....
(terwijl mn vader bij wegbrengen expliciet had gezegt 'alleen keuren')
ze begonnen vervolgens enorm moeilijk te doen toen mijn vader dus een half uur later pissig opbelde dat ze weer konden stoppen met repareren. uiteindelijk hebben die #@$%#@ kl**tviolen toch nog 85 euro (de)montagekosten in rekening gebracht.
PS sinds het gangbaar maken van de remblokken + afschuren van de roestrand doen de "afgekeurde" schijven+blokken inmiddels alweer 2 jaar waar het voor gemaakt was, remt goed en blokjes zijn nog ruim dik genoeg. was dus echt nergens voor nodig!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 17:40 #661816
door V300 register
Tja, zo gaat dat. Vooral omaatjes en vrouwen kunnen lekker opdraaien voor torenhoge rekeningen... 
Maar eh Wouter, het ging al mis bij het woordje Renault
:D:D

Maar eh Wouter, het ging al mis bij het woordje Renault

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 17:46 #661819
door V300 register
nee hoor. best een fijn autotje
iets totaal anders dan een volvo tank, maar heeft ook zn voordelen.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 17:50 #661820
door V300 register
Parkeren uiteraard

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 19:07 #661824
door V300 register
Met die NAP PAS, word dat toch veel erger. Nu kost een keuring 29 euro. Dadelijk 69 euro levenslang, zeg per keuring 2 euro. Dan moeten ze toch wel dingen gaan vinden, zelfs bedrijven met goedkope apk die dat nu niet doen, moeten dat dan wel doen.... Want anders is dat gewoon niet op te brengen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2007 20:50 #661833
door V300 register
een renault twingo... daar wil ik van van mijn leven niet in gezien worden 
maargoed het klopt, vrouwen zeggen sneller repareer maar.
terwijl voor zo'n klein euvel je gewoon even een schuurlinnen er overheen
idd.

maargoed het klopt, vrouwen zeggen sneller repareer maar.
terwijl voor zo'n klein euvel je gewoon even een schuurlinnen er overheen
idd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2007 16:55 #661933
door V300 register
Cadeaubonnen uit het kerstpakket gooi ik altijd weg...ik wil mij niet op een of andere manier verplicht voelen om met "korting" in een of ander vakantiepark veel geld uit te moeten geven...
Er zit altijd wel een addertje onder het gras. Zijn het geen cadeaubonnen, dan zijn wel levenslang gratis APK-keuringen (volgend jaar om de twee jaar) of Pseudo-wegenwachtservices die auto's ouder dan 12 jaar weigeren omdat die nu eenmaal te vaak kapot gaan....
Er zit altijd wel een addertje onder het gras. Zijn het geen cadeaubonnen, dan zijn wel levenslang gratis APK-keuringen (volgend jaar om de twee jaar) of Pseudo-wegenwachtservices die auto's ouder dan 12 jaar weigeren omdat die nu eenmaal te vaak kapot gaan....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2007 18:42 #662986
door V300 register
ik vind het nog steeds vaag. Ze zien je al aankomen met die kaart van 7 tientjes dan is er volgens mij altijd wel wat stuk... heb dat ding niet besteld... geloof er niet in
grt Noe
grt Noe
Moderators: Mark Smeets