Handrem schakelaar beugeltje?
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willy De Baere
- Platinum lid
-
handrem-hendel, of om de schakelaar zelf (in 2de zin)?
In het onderdeelboek spreekt men van "Bygel" (zweeds) of "brace" in engels,
en heeft onderdeelnr 660651. </p><p>In VOD:</p><p>660651 GREEP HANDREM 3.85 euro (+foto)</p><p>
De schakelaar ("Kontakt"(Zw), "contact"(E)) zelf is nr 658383, in VOD:</p><p>658383 (ZIE 1215017)CONTACT DEUR PV/A 9.90 euro </p>
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
- Paul van Steijn
- Nieuw lid
-
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
Groeten,
Marcel
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
In dat geval: ik heb een sloper staan waar in ieder geval de handrem nog van werkt. Of het bedoelde beugeltje er nog op zit durf ik niet te zeggen. Zal ik eens voor je kijken? Of als je in de buurt woont: kom een keer langs om te kijken. (Hengelo OV)
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Kleine kans dat die erop geeft gezeten, aangezien dat een 66/67-er is."Erik Ciesluk" schreef:
In dat geval: ik heb een sloper staan waar in ieder geval de handrem nog van werkt. Of het bedoelde beugeltje er nog op zit durf ik niet te zeggen. Zal ik eens voor je kijken? Of als je in de buurt woont: kom een keer langs om te kijken. (Hengelo OV)
Dat handrem waarschuwings lampje zat er pas vanaf laat in modeljaar 1967 op een aantal export auto's op en pas echt standaard vanaf 1969. Overigens in combinatie met het gescheiden remsysteem.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
"Lars Rengersen" schreef:
Kleine kans dat die erop geeft gezeten, aangezien dat een 66/67-er is."Erik Ciesluk" schreef:
Dat handrem waarschuwings lampje zat er pas vanaf laat in modeljaar 1967 op een aantal export auto's op en pas echt standaard vanaf 1969. Overigens in combinatie met het gescheiden remsysteem.
Ah, juist, ik was me vannacht al aan het afvragen waar dan toch het handremindicatielampje zou zitten.
De sloper die ik heb is inderdaad van 66/67 en heeft geen dubbel remsysteem. Sorry voor de valse hoop!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Dat moet toch wel zelf te maken zijn?
Amazon Combi '66