bouten
- AB Velthuis (GAST)
- Verbannen
-
ik ben op zoek naar bouten voor mijn wolfrace velgen die onder mijn amazone zitten.
de oude zijn erg verroest en zien er niet meer uit.
Wie heeft tips, ik heb het zoeken opgegeven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- AB Velthuis (GAST)
- Verbannen
-
Weet je waar ik ze kopen kan?
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
- AB Velthuis (GAST)
- Verbannen
-
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
A set of 16 Wolfrace wheel nuts for Reliant scimitar cars with 1/2 UNF thread. These suit Reliant Scimitar cars with WOLFRACE slot or turbo older style wheels. Part Number 09 suits 14 " alloys with a Dished washer seating.
</p><p>Ze hebben ook nog andere types. Wellicht dat ze aan kunnen geven of deze ook geschikt zijn voor de Volvo Amazon.</p><p>Welk type Wolfrace velgen heb jij op je Amazon? 14" of 15"?</p><p>Die van mij glimmen ook niet zo mooi meer, wellicht kunnen we samen een bestelling plaatsen om verzendkosten te delen.</p><p>Groeten Lars</p><p><font size="4"></font></p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- AB Velthuis (GAST)
- Verbannen
-
Ze worden aangeboden per 16 stuks. We hebben er 20 nodig per auto.
Weet jij of de ama's een 1/2 unf draad hebben? Als dit zo is, dan is dit misschien een leuke optie.
Verchromen zou ook kunnen maar ik heb geen set reservevelgen en moeren.groet bert.
Ik heb de verkoper op eBay al even een berichtje gestuurd of hij kan bevestigen of ze geschikt zijn voor montage van Wolfrace velgen op een Amazon.
Wat betreft verchromen, dat is denk ik wel een stuk beter en duurzamer dan deze, maar ook een stuk duurder. Bij die van eBay wordt al gewaarschuwd dat je ze goed moet waxen tegen roest, dus dat voorspelt op zich niet veel goeds.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- AB Velthuis (GAST)
- Verbannen
-