motor revisie b18d

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2004 13:34 #54707 door
motor revisie b18d is gemaakt door
Is iemand bekend met het revisiewerk van Bram Kokkelkoren uit Emmeloord? Het lijkt mij iemand met verstand van zaken, maar een goede referentie geeft wat meer vertrouwen. Andere adressen zijn uiteraard ook welkom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2004 14:03 #68618 door
Beantwoord door in topic motor revisie b18d
Het is waarschijnlijk geen onderneming maar een particulier. Hij geeft in zijn advertenties geen bedrijfsnaam en alleen maar een 06-nummer. Het lijkt mij wel van belang dat je met revisiewerkzaamheden zaken doet met een gerenomeerd bedrijf waar je op kunt vertrouwen en waar je niet wordt weggestuurd als er iets niet goed blijkt te zijn. Het is dus een uitstekend idee om informatie in te winnen en eventueel in contact te komen met mensen die ervaring met hem hebben. Succes.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2004 15:00 #68617 door
Z'n advertenties hebben in ieder geval wel succes, ik heb 'm gisteren een informerend mailtje gestuurd, en hij heeft dus meer interesse gewekt. Ik ben ook zeker geinteresseerd naar referenties. Ik vraag me met name af of professionals eea niet nauwkeuriger uit kunnen voeren (zie ook www.amazoncars.nl/onderhoud/artikelen/motor/revisie.html ), en ik had ergens gelezen over machines die met behulp van infrarood e.d. centreren. Lijken me allemaal dure apparaten, niet wat je als particulier zomaar thuis hebt.Groet,Jacco

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2004 16:42 #68616 door
Enige tijd geleden had ik op Marktplaats.nl een advertentie staan waarin ik een om een nokkenas vroeg. Hij claimde toen heel goedkoop nieuwe te kunnen leveren en tevens veel onderdelen te hebben. <br>Nadat ik prijzen van diverse motoronderdelen had opgevraagd kreeg in na 2 weken een mailtje waarin de helft van de onderdelen stonden met de vermelding dat hij de andere helft nog moest opvragen... <br> Schepte niet veel vertrouwen bij mij. <br>Daarnaast waren zijn prijzen niet goedkoper, dus ik heb mijn onderdelen elders besteld.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2004 23:24 #68615 door
Zoals jullie op mijn site kunnen lezen www.volvo-classic.com heb ik mijn motor laten reviseren door Mannessen in Soesterberg. Niet goedkoop, maar wel heel erg goed. Dus als je andere adressen wilt, dit is er een. Het hele revisie-proces heb ik beschreven op de site.Jaap Blijleven

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2004 07:02 #68614 door
Ik heb het laten doen bij MMA in amersfoort, ook niet heel goedkoop maar zeer gedegen, goed en snel.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2004 08:36 #68613 door
Ik heb gisteren een tijd met Bram gesproken. Het klonk allemaal prima. Hij zegt een stuk of 25 motoren gereviseerd te hebben. Hij voert trouwens alleen het monteren zelf uit, het vlakken, honen e.d. laat hij uitvoeren. Het werk doet ie in z'n avonduren. Het komt op mij over als iemand die z'n diensten als hobby aanbied aan anderen (met wel kleine vergoeding natuurlijk). Ik heb hem om een referentie gevraagd, als ik die gesproken heb laat ik mijn motor denk ik door hem reviseren (al heb ik niet zo'n haast dus kan nog wel even duren, en wellicht shop ik nog even rond om te kijken hoe de rest van de 'markt' ligt).

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2004 20:59 #68612 door
HalloIk heb mijn blok laten reviseren door BramKokkekoren.Heb er alweer 80.000 km`s mee gedraaid.Deze vakkundige jongeman doet alleen monterenzelf , maar laat boren, honen, vlakken overaan zijn neef.Deze werkt bij een revisiebedrijf.Het blok is nog prima in orde,dus waarom sommigen mensen zich druk over maken op dit forum????????Een beetje vertrouwe in elkaar betekent een hoop.Vr.GT Rinze

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2004 23:02 #68611 door
Tuurlijk, beste Rinze,<BR><BR>Helaas is de motorrevisiemarkt ernstig vervuild door mennekes die inderdaad vanalles beloven maar eigenlijk gewoon lopen te kloten....<BR>Zelfs ik die best wat weet van motoren zou met het blote oog niet kunnen zien of iets echt goed gedaan is. Dat is zonder mee te kijken op de apparatuur eigenlijk niet mogelijk (iets wat MMA in amersfoort gewoon toestaat en ik dus van harte heb gedaan, heerlijk....)<BR>Uiteindelijk is de beste reclame de soort welke jij levert, een tevreden klant. Vergeef de gemiddelde afnemer van een produkt van al gauw 1000 euri de scepsis in deze ondoorzichtige markt...<BR>Als Bram de precisiewerkzaamheden laat doen bij een club die dat kan en verder alleen monteert dan doet ie precies dat wat ik als amateurtje met mijn B18D heb gedaan. En da`s voor een beetje netjes werkende en handige jongen goed te doen.<BR>groet,<BR><BR><I>Jasper</I>

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2004 23:02 #68610 door
Bedankt voor je reactie. Ik maak me nergens druk over, maar het is altijd goed te horen dat andere mensen positieve ervaringen met hem hebben.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD