afstellen b18a volledig gereviseerd

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2006 09:35 #52355 door
Hoi, wie kan mij helpen of heeft een goed garage bedrijf in de buurt van Kudelstaart (Aalsmeer) met het afstellen van mijn Amazon B18A met volledig gereviseerde motor, carbuarteur, stroomverdeler etc. Nieuwe bougies en puntjes, kleppen gesteld etc. maar hij blijft pingelen en neit echt lekker lopen.... ik denk valse lucht ergens, maar ik kom er niet uit. Spruitstukpakking is nog geen 1000 km reeds vervangen. revisie motor etc, hebben nog geen 10.000 km gelopen. Wie kan mij helpen ????

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2006 10:29 #80068 door
Beantwoord door in topic afstellen b18a volledig gereviseerd
Ernest, een "bekend" Amazon adres in jouw regio is Garage van West, Wethouder Twaalfhovenstr 73, 1911 HC Uitgeest, 0251 311 915. Ik heb zelf echter geen ervaring met die garage .....

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2006 11:55 #80067 door
Garage van West is erg goed. Verder zit volgens mij gewoon Nordicar en Veteran car bij jou in de buurt.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2006 12:32 #80066 door
Ik ben mij aan het orienteren om (weer) een volvo amazon te kopen. Vandaar dat ik op dit forum rondkijk.
Ernsest, ik vraag mij af waarom je niet de garage de zaak laat nakijken waar je al die spullen (bijv. de motor) hebt gekocht. Zo te zien heb je genoeg besteed.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2006 12:39 #80065 door
Alles is 2 jaar geleden mbv Veterancar gemonteerd en inmiddels 10.000 gereden. Afgelopen najaar voor de winterstalling een volledige grote beurt gegeven en hem bij een regio ochtend in hillegom laten afstellen.....mislukt ! Wel werd duidelijk dat er waarschijnlijk valse lucht wordt aangezogen. ik kan altijd weer naar bas (veterancar) gaan, maar hij heeft geen CO meter, dus vandaar. Ik hoop eigenlijk op een regio lid dat kennis / ervaring heeft

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer