!!! nog een OPLICHTINGSPOGING: 123GT stuur Amazon
- Rudi
- Platinum lid
Minder
Meer
13-11-2024 18:10 - 13-11-2024 18:14 #1047191
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
!!! nog een OPLICHTINGSPOGING: 123GT stuur Amazon is gemaakt door Rudi
Op Marktplaats wordt een 123GT stuur voor een Amazon "aangeboden":
Maar dit is (ben ik mij zeker, zie ook mijn andere oplichtingswaarschuwing, die advertentie is nu verwijderd) een OPLICHTINGSPOGING !!!
Dit stuur werd vandaag in Zweden voor ongeveer € 500 verkocht en de "verkoper" Asley (pas enkele dagen op Marktplaats) biedt het (met de Zweedse foto's ) aan.
Bied maar eens minder en ik ben mij er zeker van dat je een "toezegging" krijgt.
Vraag naar een adres / telefoonnummer en ik ben mij er zeker van dat je niets ontvangt.
Hopelijk is er nog niemand ingetrapt.
Maar dit is (ben ik mij zeker, zie ook mijn andere oplichtingswaarschuwing, die advertentie is nu verwijderd) een OPLICHTINGSPOGING !!!
Dit stuur werd vandaag in Zweden voor ongeveer € 500 verkocht en de "verkoper" Asley (pas enkele dagen op Marktplaats) biedt het (met de Zweedse foto's ) aan.
Bied maar eens minder en ik ben mij er zeker van dat je een "toezegging" krijgt.
Vraag naar een adres / telefoonnummer en ik ben mij er zeker van dat je niets ontvangt.
Hopelijk is er nog niemand ingetrapt.
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Laatst bewerkt 13-11-2024 18:14 door Rudi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Caenen
- Elite lid
Minder
Meer
14-11-2024 07:25 #1047197
door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic !!! nog een OPLICHTINGSPOGING: 123GT stuur Amazon
Dit is inderdaad een oplichter. Deze persoon beweert in Montfort te wonen wat vlak bij mij in de buurt is. Op marktplaats kreeg ik de reactie dat ik het stuur mag ophalen bij Raadhuisplein 7 maar deze straat bestaat helemaal niet. Toen ik daarop reageerde begon hij/zij lollig te doen en daarna boos. Ik heb het gerapporteerd bij marktplaats maar zij doen er niks mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.