Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt

Lees meer
16-02-2014 22:55 #137596 door rene heller
Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt is gemaakt door rene heller
Hallo mensen

Ik ben rene ik kom uit hoofddorp en ben 26 jaar

ik ben een een enorm auto fanaat maar kom meer uit de tuning scene dus het flink verbouwen van auto.s


klein voorbeeld


dit was mijn eerste auto een hyundai excel





mijn 2e auto was een honda civic coupe uit 96


standaard





en na een jaartje bouwen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





toen kocht ik mijn huidige honda civic



en die ziet er nu zo uit











maar al jaaaren spookt er een project in mijn hoofd

en dit jaar wil ik eraan gaan beginnen ik wil namelijk een volvo amazone station kopen en hier de ultime sleeper van maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


de auto die ik graag wil





dit moet dus de basis van het sleeper project worden

dit i ongeveer de bedoeling










nu zal de orginele motor uiteraard niet voldoen aan de pk,s die ik wil maar heb daar waarschijnelijk een oplossing voor








dit is een 2jz big single turbo toyota supra blok goed voor 800 pk dit blok is compleet gereviceerd en met nieuwe onderdelen opgebouwd die als alles goed is binnekort van mij is zo niet zal er een stock supra twin turbo blok komen


maar zoals jullie zien heb ik nog geen amazone en nog niet echt de kennis van deze auto,s en hoop mede door dit forum iets meer te weten te komen en waar je natuurlijk een leuke station kan kopen voor weinig

dit is het voor nu


greetzzz rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2014 10:10 #137599 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Mooie plannen!
Onder de motorkap van een Amazon combi is relatief weinig ruimte ivm het soort voorwielophanging.
Maar als ik de foto's van je eerdere projecten zie is "het past niet" een kwestie van "het past nog niet" en kun je overal wel een mouw aan passen.
Ter inspiratie kun je eens kijken bij het Amazon combi project van Arjan Vrielink
Twee auto's die wellicht een leuke basis zouden kunnen zijn (al ken ik ze verder niet):
link.marktplaats.nl/773044544
link.marktplaats.nl/778417316
Al lijkt die tweede met 1750 euro me wat aan de prijs. Dan is 1000 euro zoals die eerste denk ik reëler, ook voor de tweede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2014 14:00 #137601 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Er bestaan mensen die een auto kopen en later een keer een nieuwe motor nodig hebben.

Maar iemand die eerst een motor koopt om daarna een auto bij te zoeken ken ik niet veel.
Ik ben benieuwd naar je 'uitdaging', en ga dit zeker volgen.

Mocht je het leuk vinden er is ook een actieve jongerengroep. Waar enkele jongens zich ook bezig houden met opvoeren van hun huidige blok. Als je het leuk lijkt kan ik je toevoegen.

Steven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2014 16:49 #137604 door rene heller
Beantwoord door rene heller in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
ik weet dat er in amerika een paar amazone,s combi rond rijden met exact hetzelfde blok het blok is van een goede vriend van mij die een v8 in zijn supra wil en mij het blok voor een hele mooie prijs aanbied :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


ik zoek zoiezo alleen combi motor hoeft er niet in te zitten mag roest hebben als ie maar niet dikke deuken heeft of krom frame :mrgreen:


even en foto van mezelf dan weten jullie ook wie deze gek is




dank jullie wel voor de positiefe reakties


greetzzzz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2014 13:40 #137671 door Pieter Jansens
Beantwoord door Pieter Jansens in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Ik zou die uitgeklede Combi kopen. Heb je een blank canvas.

Mocht mijn Combi af zijn, ik had die erbij gekocht om verder te knutselen en eens gek te doen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2014 22:21 #137689 door rene heller
Beantwoord door rene heller in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
ik wil het liefst een combi die compleet is en nog loopt want ik vertrouw uit elkaar gehaalde auto,s niet en weet dan ook niet welke schroef bij wat hoort ik trek hem liever zelf uit elkaar


steven bleeker leuk voeg me maar toe hoor altijd goed om extra kennis te verzamelen



ik hoop binnen een maand zekerheid over het blok te krijgen daarna ga ik rustig zoeken naar een combi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

greetzzz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2014 18:26 #137716 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Ambitieuze plannen Rene! Gaaf, een combi a-la Vox :D
Er wordt hier op zeer uiteenlopende wijze aan Volvo's gesleuteld, dat maakt t juist zo leuk ;)
Hou ons op de hoogte, ik voorspel je een hoop fans hier en wens je veel succes!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-02-2014 00:01 #137740 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Beste Rene, hier wat voorbeelden, helaas niet van Amazone.
people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... _swaps.htm

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-02-2014 11:19 #137748 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
Gaaf Rene, daar trek je de straatstenen mee uit de grond. Als ik het resultaat van je andere wagens zie dan hoop ik dat je hem ooit eens op de VKB tentoon stelt. We hebben al eens een gepimpte Katterug gezien en dat was mooi werk, maar dit beloofd heel wat.
Als je van 4 naar 5 of 6 cilinders gaat, denk dan nog wel even aan de RDW :roll: zou jammer zijn als je al dat werk doet en hem niet op de weg krijgt.

De Youtube fimpjes van de Vox ken je waarschijnlijk wel


Ik blijf je volgen, looking forward to the next update :)

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-02-2014 00:22 #137790 door rene heller
Beantwoord door rene heller in topic Rene die nog geen volvo heeft maar er 1 wilt
thanks mensen ik ben nu flink aan het informeren over alles

zoiezo gaat het orginele onderstel eronder uit er komt als de maten goed zijn een supra onderstel onderstel onder en anders van een nissan s14a maar ben zeker het hele jaar nog aan het uitzoeken en informeren en van de zomer rustig zoeken naar een project wagen


dit project ga ik wel lekker de tijd voor nemen dus kan zeker 3 a 4 jaar duren maar ach heb ik weer wat te doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


als mensen geintereseert zijn ik doe ook aan carbon skinnen dus orginele onderdelen in carbon leggen hier klein voorbeeltje van me werk op mijn civic


orgineel




en na het carbon skinnen























greetzzzz rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.