TimeLapse Restauratie 145 DL 1971

Lees meer
11-10-2011 13:02 #106708 door Harmen Siepel
TimeLapse Restauratie 145 DL 1971 is gemaakt door Harmen Siepel
Mede Liefhebbers,

Vanaf januari (2011) ben ik bezig met een restauratie van mijn Volvo 145 DL uit 1971.

De auto is eind 2010 geimporteerd vanaf de Canarische eilanden (Fuerte Ventura).

Hierbij een link naar een filmpje die een goede maat van mij (Die tevens meehelp in deze film) heeft gemaakt.

vimeo.com/28116356

Maat Sjoerd in grijs overal en ikzelf in het zwart.

PS. De 2 koloms brug was deffect (Elektromotor maakte sluiting) vandaar dat hij met de hand bediend wordt.

Ajeto buur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2011 14:16 #106709 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic TimeLapse Restauratie 145 DL 1971
Leuk om te zien! Dat wordt een mooi project!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2011 19:56 #106721 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic TimeLapse Restauratie 145 DL 1971
Zag je project ook op het volvo forum, maar wat mij opvalt aan je kantelbrug is de verbinidng tussen de voor een achterkant die zit er niet. Kijk maat is op internet google afbeeldingen daar zie je een verbindingstang zitten. Gezien de kleine zwenkwieltjes zal het een beetje wiebelen. Wat ik bedoel is dat als je hem naar voor of achter beweegt er eerst beweging in je kantelbrug / bevestiging auto gaat zitten voordat je verplaatsing hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2011 21:20 #106726 door Harmen Siepel
Beantwoord door Harmen Siepel in topic TimeLapse Restauratie 145 DL 1971

"R Minnebo" schreef:
Zag je project ook op het volvo forum, maar wat mij opvalt aan je kantelbrug is de verbinidng tussen de voor een achterkant die zit er niet. Kijk maat is op internet google afbeeldingen daar zie je een verbindingstang zitten. Gezien de kleine zwenkwieltjes zal het een beetje wiebelen. Wat ik bedoel is dat als je hem naar voor of achter beweegt er eerst beweging in je kantelbrug / bevestiging auto gaat zitten voordat je verplaatsing hebt.



Klopt! En ik kan je geruststellen, deze heb ik geplaatst! Stond ook al in de planning, ging alleen op vakantie en was daar toen nog niet aan toe gekomen. Toch bedankt voor het meedenken! :D

Ajeto buur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-10-2011 22:40 #106737 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic TimeLapse Restauratie 145 DL 1971
zeker een leuk filmpje, alhoewel ik de helft van de tijd geen idee heb wat jullie aan het doen zijn :evil: Maar veel succes met de restoratie.

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.