deuren slopen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2002 17:20 #56584 door
deuren slopen is gemaakt door
Kan iemand mij vertellen hoe de raam lier en de deur ontgrendelings hendel van een 2 drs volvo amazon los gehaald dienen te worden. Bij voorkeur in zo'n staat dat ik ze er ooit ook weer terug op krijg.Met vriendelijke groet,Thijs van Bemmelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2002 20:16 #61596 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Thijs, daar heb je speciaal stukje gereedschap voor nodig. De hendels zitten namelijk vergrendeld met een zgn. "omega" klemmetje. Dit klemmetje zit in een gleufje in de handel en spring op de as van de bedeining als je de hendel erop zet. Midlock heeft de tang die je hiervoor nodig hebt in het assortiment. Of je moet even naar Barneveld rijden, dan haal ik ze even los voor je. Let wel ik haal ze altijd los met de deuren dicht omdat ze nog weleens willen wegspringen, en dan ben ik er zeker van dat ze in de auto liggen.....succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2002 22:34 #61595 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Nonsens, die omega-klemmetjes wip ik dr altijd uit met n kleine schroevendraaier en om te voorkomen dat ie wegspringt hou ik mn andere hand erboven... No big deal: sleutelen is voor 80% kijken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2002 23:03 #61594 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Fijn voor je dat jij zo handig bent, maar als je de tang hebt die er speciaal voor gemaakt is hoef je niet eens te kijken, dan kun je het met de ogen dicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 03:20 #61593 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
springen ze daarom door je auto Dries?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 08:50 #61592 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Ik heb een hekel aan speciaal gereedschap. Het is natuurlijk reuze handig en t werkt sneller en secuurder, maar ik vind dat je eerst de huis-tuin-en keukenmiddelen moet adviseren. (met uiteraard de notitie dat t anders kan) Mijn hobby's zijn nl nog net voor me te betalen, en dus probeer je alles low-budget dwz met het voorhandenzijnde goeie gereedschap. DAAROM zei ik dat Dries!No offence.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 10:16 #61591 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Heere, heeren, Laten we het forum gezellig houden. Ik denk datik door heb hoe het werkt en zal later op de dag mijn bevindingen op het forum verslaan. In ieder geval mijn dank voor de snelle (felle) reacties! Een ding is zeker, de passie bij de forum gebruikers mbt het klussen is enorm. Dat geeft een goed gevoel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 12:19 #61590 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
De tang is een circliptang en is ook te koop bij b.v Halfords. En met de tang beschadig je niets, ook niet per ongeluk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 21:26 #61589 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
Onbekende, ik zou het niet weten, maar bij mij ondanks het speciale gereedschap gebeurde het regelmatig dat de klem wegsprong. En dan is zoeken in de auto altijd gemakkelijker dan buiten de auto.,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2002 21:29 #61588 door
Beantwoord door in topic deuren slopen
En zoals altijd sluit onze Rene met wijze woorden dit onderwerp af. Goed gedaan Rene!!Tot 14 september in Utrecht. Zijn foto's al klaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.