Oh Oh Amsterdam
- Gerrit de Boer (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 16:32 #50586
door Gerrit de Boer (GAST)
Oh Oh Amsterdam is gemaakt door Gerrit de Boer (GAST)
<p>Ik lees tot mijn ontzetting dat Amsterdam onze mooie klassiekers wil gaan weren. Je zult maar een prachtige klassieke Volvo hebben en in Amsterdam wonen. Treurig toch zo'n besluit? Ik leef mee met onze leden. Amsterdam zal niet meer het mooie Amsterdam zijn, zonder als die "oude schoonheden". Kom maar ons platteland, daar hebben wij oog voor schoonheid.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 16:39 #88280
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Oh Oh Amsterdam
<p>Zat er natuurlijk aan te komen. In Duitsland is het al ingevoerd. En dat terwijl er zoveel oldtimers op schone LPG rijden in Nederland! Belachelijk!</p><p> </p><p>Ben trouwens benieuwd waar je dat hebt gelezen over Amsterdam.</p>
12-02-2008 16:47 #88279
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Oh Oh Amsterdam
- Timo Van de Kasteele (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2008 17:59 #88278
door Timo Van de Kasteele (GAST)
Beantwoord door Timo Van de Kasteele (GAST) in topic Oh Oh Amsterdam
<p>Duitse steden maken uitzondering voor oldtimers ouder dan dertig jaar, met uitzondering van de zogenaamde 'groene zones'.</p><p> </p>
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 22:16 #88277
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Oh Oh Amsterdam
Aha, dat van Duitsland wist ik niet. En de Telegraaf geloof ik niet
Mocht het waar zijn, dan ben ik benieuwd wat het college heeft besloten.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 22:53 #88276
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Oh Oh Amsterdam
<p>Duitsland: oldtimers ouder dan 30 jaar zijn sowieso vrijgesteld, dus ook in de groene zone. Nederlandse oldtimers zijn voorlopig te herkennen door de duitse politie aan de blauwe kentekenplaten, ook al is deze richtlijn nog niet officieel. Voor jouw dagelijkse auto - indien van toepassing - kan je ook in NL een sticker kopen aan de hand waarvan je wel of niet in de binnensteden in Duitsland die aan het experiment meedoen, mag rijden.</p><p> </p><p>
www.dekra.nl
</p><p> </p><p>De onafhankelijke republiek Amsterdam binnen het Koninkrijk der Nederlanden heeft zoals gebruikelijk lak aan alle conventies en regels voor wellevende weldenkendheid aangezien alleen de politiek correcte politici de wijsheid in pacht hebben (en alle anderen naar hun pijpen moeten dansen).</p>
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- J.L.M. Bruin
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-02-2008 08:12 #88275
door J.L.M. Bruin
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
Beantwoord door J.L.M. Bruin in topic Oh Oh Amsterdam
<p>Bovenaan onze site staat het laatste nieuws van de Fehac. Moet je toch eens lezen, wordt er een hoop duidelijk. En dat het nog gekker kan bewijst Eindhoven (de gekste) met een verbod op oude vrachtwagens op diesel. Hierdoor is de helft van het DAF museum niet meer in staat het museum op eigen kracht te verlaten.</p><p>Overigens is het natuurlijk te gek voor woorden dat je auto voldoet aan de APK en allerlei andere eisen, wat je een hoop geld kost, en vervolgens mag je niet meer binnen de ring komen. En het is niet alleen Amsterdam, Nijmegen is ook zo n stad. Hopelijk wordt er de volgende gemeenteraadsverkiezingen slimmer gestemd.....</p>
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
13-02-2008 11:10 #88274
door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Oh Oh Amsterdam
ik hoor net op het radio 2 journaal dat het inderdaad waar is wat beweerd wordt. Zielige toestand en naaperij overgewaaid door de helaas sporadische oostenwinden. Ik hoorde tevens dat er al tegengeluiden zijn, 1 vliegtuig vervuild meer dan de 300000 oldtimers in Nederland in 1 jaar tijd. Misschien moet daar dan eerst maar eens iets aan gedaan worden ( nee dat kan niet want schiphol moet groeien). Als de het plan doorgaat dan zou het leuk zijn om eens met een paar duizend oldtimers Amsterdam te gaan bezoeken en eens lekker burgerlijk ongehoorzaam te zijn.
- Jan Soetens (GAST)
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-02-2008 14:58 #88273
door Jan Soetens (GAST)
Groetjes,
Jan
Beantwoord door Jan Soetens (GAST) in topic Oh Oh Amsterdam
<p>Tja, wat kun je ervan zeggen;</p><p>1. Het staat in de Telegraaf. Dus pak het potje zout maar vast.</p><p>2. Diesels zonder roetfilter weren? Zal het rustig worden als al die leasebakken zonder filter niet meer tot bij de baas kunnen rijden. (zie daarom opmerking over potje zout pakken)</p><p>Groetjes,</p><p>Jan</p>
Groetjes,
Jan
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
14-02-2008 10:40 #88272
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Oh Oh Amsterdam
<p>On-ge-loof-lijk waardeloos..!!! Rijd je op LPG, stoot je far less uit dan wagens uit 1992 en mag je niet eens meer de stad in!!! Het is maar goed dat ik er (bijna) nooit kom! </p><p>Typisch ongestoord, louzy, randstedelijk gedrag, ik verhuis nooit uit Brabant dat weet ik wel
!</p><p>Hmm, de Arena valt geloof ik niet binnen de ring, dus ik kan nog met de slee naar een concert komende zomer..!</p><p>Enne als we er met z'n allen heen gaan, ben ik erbij!</p><p> </p>