lustrum feest

• Roland Houweling (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2010 16:47 #48837 door Roland Houweling (GAST)
lustrum feest is gemaakt door Roland Houweling (GAST)
<p>ik ben eigenlijk benieuwd of iedereen al beetje warm begint te lopen voor het lustrum feest in t aviodrome.</p><p>ik kan mar 1 dingen zeggen ich bin dabei hehe.</p><p> </p><p>groet roland.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-08-2010 19:37 #96286 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic lustrum feest
heb me wel opgegeven, maar heb daarna eigenlijk niets meer gehoord... zal nog wel komen, of heb ik iets gemist?

Groet, Hans

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-08-2010 20:16 #96285 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic lustrum feest
Je hoeft je toch alleen maar op te geven als je de concours doet, of niet

• Danny Meeuwessen (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
20-08-2010 21:30 #96284 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic lustrum feest
Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat je het juni nummer al weg hebt gegooid. Hoe moeilijk is het om een online formuliertje te maken denk ik dan.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
20-08-2010 22:10 #96283 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic lustrum feest
<p>Je gaat toch niet zo'n mooi blad weggooien!! Wat betreft het Lustrum: Als je je niet opgeeft, dan kom je niet binnen, aangezien wij ook moeten weten hoeveel mensen er aan het lopend buffet meedoen enz. enz. Stuur desnoods een mailtje aan staflid1@volvokv.nl waarin je zet hoeveel volwassenen er komen , je rekeningnummer om het tientje p.p af te laten schrijven, je adres, postcode en je lidmaatschapsnummer. De lustrumcommissie wil ook weten waar ze aan toe zijn. We zitten al op 600 personen, dus DOEN</p><p>Groeten Ronald Menges</p>

• Carol Hendriks
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
20-08-2010 22:58 #96282 door Carol Hendriks
Beantwoord door Carol Hendriks in topic lustrum feest
<p>Hoi,</p><p>Heb het een en ander gelezen over het Lustrum feest, maar ik lees nergens iets over de aanvang, of kijk daar soms overheen?</p><p>Misschien niet zo heel belangrijk , maar toch prettig om te weten als je ergens voor op wil geven of niet soms?</p><p>Hopende iets te horen!</p><p>Groeten Carol.</p><p> </p>

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-08-2010 06:53 #96281 door Ronald Menges
<p>Als het goed is heb je van je regio in hun nieuwsbrief een oproep gekregen om aan een sterrit mee te doen. Dus een verzamelpunt en dan via een leuke rit naar Lelystad. Daar kom je dus aan rond 15.00u Ook als je niet wilt meedoen aan de sterrit ben je rond die tijd welkom. </p><p>Groet, Ronald</p>

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-08-2010 11:01 #96280 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic lustrum feest
<p>o.k. je moet je dus zowiezo opgeven; heb ik gedaan; er is nog geen bedrag afgeschreven; laatste nieuwsbrief van Regio West die ik heb ontvangen is van mei, en daarin staat alleen globaal dat er een sterrit komt. </p><p>ik ga er van uit dat verdere details volgen.</p><p>en mocht er nog een 145 nodig zijn voor het Concours 'd Elegance dan wil ik daar gerust aan mee doen; ik denk echter dat er zat mooiere 145's zijn, die van mij is prima maar niet in concoursstaat... </p>

Groet, Hans

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-08-2010 11:14 #96279 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic lustrum feest
<p>beste Ronald</p><p>zojuist heb ik een mail gestuurd voor de aanmelding , bij activiteiten stond tot deze week vermeld dat er een rekeningnummer vermeld zou gaan worden voor de betaling , ik heb daar op gewacht.</p><p>deze week is de tekst gewijzigd en het rekeningnummer is er nooit gekomen en daarmee is de mogelijkheid voor een online aanmelding ook verdwenen.</p><p>omdat ik gelijk ben uitgegaan van een digitale aanmelding is de kaart reeds weggegooid omdat tegenwoordig</p><p>eigenlijk alles digitaal is geregeld .</p><p>een nieuwsbrief van regio noordwest heb ik niet gehad.</p><p>in ieder geval bedankt voor het alsnog mogelijk maken van een online aanmelding , al is het maar via een mail.</p><p>zou het een idee zijn om hier alsnog de vertrektijden en plaatsen van de verschillende regio"s te vermelden.</p><p>bedankt .</p>

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-08-2010 20:46 #96278 door Ronald Menges
<p>Het is nog geen 9 oktober. In september worden de tientjes automatisch afgeschreven. Via de Nieuwsbrieven krijg je te horen waar het verzamelpunt is en hoe laat. voor het programma: klik op activiteiten en op lustrum en je ziet nog een keer het programma. </p><p>Groet Ronald</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD