Transocar Holland B.V. Failliet ?
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Deze zou failliet verklaard zijn ?
Iemand meer informatie ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Leenders
- Nieuw lid
-
www.faillissementsdossier.nl/nl/failliss...ocar-holland-bv.aspx
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Daarom mijn vraag.
Maar meer informatie is er blijkbaar nog niet
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
"Joan Tacx" schreef:
Beide berichten had ik gelezen.
Daarom mijn vraag.
Maar meer informatie is er blijkbaar nog niet
wat voor informatie zou je dan willen hebben?
er gaan in zo'n geval meestal twee dingen gebeuren. Of er komt een doorstart (zeer twijfelachtig in de huidige klassieker markt) of de curator verkoopt de inventaris of laat het veilen
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Een technisch faillissement is het bewust uitlokken van een faillissement, om daarmee de handen vrij te krijgen voor een doorstart. Het overnemen uit de failliete boedel van gezonde onderdelen met achterlating van de schulden in het faillissement.
Een belangrijke reden om een technisch faillissement uit te lokken is voorts gelegen in het feit dat volgens wettelijke bepalingen het personeel dan niet automatisch mee overgenomen hoeft te worden.
Edit: Zojuist werd ik gebeld door Cees van Transocar en die vertelde me dat er in dit geval niemand anders bij inschiet dan hijzelf en dat er geen personeel, leveranciers of wie dan ook gedupeerd zijn. Goed om te horen dat er geen andere betrokkenen zijn en ik wens Cees veel succes met de doorstart van zijn bedrijf.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Harwin Torremans (GAST)
- Nieuw lid
-
Zoals gebruikelijk naar alle tevredenheid. Niets gezien wat op een faillissement duid.
Wat de reden van de discussie ook is; Transocar is normaal bereikbaar en de Volvorijders kunnen er
gewoon terecht voor hun benodigdheden.
Groet.
- 13938-dummy
-
- Senior lid
-
Ik ben vandaag ook bij Transocar geweest en ik ben daar wederom prima geholpen, goede en snelle service en tevens altijd gezellig, ook niet onbelangrijk.
Ik heb met de eigenaar Cees Boonman gesproken. Wat ik begreep is dat hij inderdaad een doorstart maakt en de naam Transocar blijft, maar dan zonder Holland erachter.
Verder heb ik er toch een beetje moeite met de manier waarop dit onderwerp op deze manier op dit forum wordt besproken. Veel moeite heb ik met de vele vermoedens, veronderstellingen en suggesties. Grenst haast aan sensatiezucht.
Doe je zaken of heb je contact met Transocar, bel ze op en mocht Cees dat willen, vertelt hij het verhaal.
Doe je geen zaken met Transocar, bemoei je er dan niet mee.
Het is al moeilijk genoeg om te ondernemen in Nederland en zeker in deze tijd en deze branche.
We willen allemaal blijven rollen, toch ?
Cees.