9-10-10 Lustrumfeest

• Ron van Dijk
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
10-10-2010 09:00 #96761 door Ron van Dijk
9-10-10 Lustrumfeest is gemaakt door Ron van Dijk
Was erg gezellig en goed goeorganiseerd gisteren, hulde aan de organisatie!
Alleen jammer dat ik net naast de 144 greep, waren nog maar met 2 man over :oops:

Volvo for Life!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-10-2010 09:24 #96763 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Locatie Aviodrome was heel geslaagd, weer fantastisch en weer vele oude bekenden gezien, vond het jammer dat het concour d'elegance zich afspeelde ver van de leden en er geen wagen door het publiek = leden kon worden 'beloond' met de clubprijs.
Verder wil ik iedereen complimenteren met de gemiddeld toestand van de wagen.
Als bejaard lid (33 jaar) is dit, naar mijn idee.de doelstelling van de vereniging in optima forma.

Keep them roling !!

Ed

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-10-2010 11:57 #96767 door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Voor het eerst met vrouw en vier kinderen meegedaan aan een dag georganiseerd door de club, en wat een feest! gezellig vanuit Kootwijk vertrokken, leuke mensen ontmoet (al toen we in de "file"stonden voor het Aviodome), en een middag en avond genoten. onze kinderen hebben een geweldige middag gehad, mede door de erg vriendelijke en goed georganiseerde kinder opvang, de beide "kale"kerels en sjoerd, maar ook de dames hebben ze een prachtige dag bezorgd! bedankt !

meestal ben ik de enige in het gezin met de volvo hobby, maar dat is veranderd.
een evenement op deze manier, met deze opzet (voor het hele gezin) zorgt voor een bruisend gevoel!

op de parkeerplaats was het net zo mooi als op de startbaan, en misschien iets toegankelijker, maar da's een kleinigheid

alle mensen die zich hiervoor ingezet hebben ontzettend bedankt!!!!

• Willem van Dam
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2010 13:14 #96773 door Willem van Dam
Beantwoord door Willem van Dam in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Het lustrumfeest.
Ten eerste is het natuurlijk geweldig dat een club geboren vanuit een hobby zolang kan bestaan.
De gekozen lokatie was ook goed gevonden, centraal en groot genoeg voor alle personen. De tourtocht er na toe was geweldig, leuke weggetjes die je anders overslaat en een geweldig gezicht als je de moeite nam om ook even achterom te kijken naar die prachtige stoet van oldtimers. Vanuit de regio noord was het de bedoeling om tussen 14.30 uur en 14.45 uur aan te komen maar ik ben bang dat dit weinigen tot geen gelukt is vanuit noord. De weg bij het Aviodrome zat volledig verstopt met mooie auto's, waarvan sommigen langzaam aan de kook gekomen waren. Kan gebeuren het is tenslotte niet het nieuwste van het nieuwste. Wat ik wel erg jammer vond is dat er wel gerekend was op erg veel leden maar blijkbaar op wat minder auto's. Het parkeren was een chaos en ging onder begeleiding maar wel geheel op eigen inzicht. Mensen werden de parkeerplaats op gestuurd, waar absoluut geen vrije plek meer was te bekennen om vervolgens niet vanaf te kunnen. De parkeerbegeleiders hadden het erg druk met dingen die voor mij nu nog een volstrekt raadsel zijn. Ook het inschrijven ging niet geheel zonder slag en stoot. Volgens mij waren ze niet helemaal berekend op deze mensenmassa. Mensen die wel ingeschreven waren maar waar het geld niet van was afgeschreven, anderen wel geld afgeschreven maar niet geregistreerd. Wachten is niet erg maar wel als je met 1.68 meter volledig over het hoofd wordt gezien.
Wat ik wel het toppunt vond is het buffet {drinken} 4 man personeel is samen bezig om 1 glas drinken in te schenken. En het viel zelfs het personeel op dat er opeens wel erg veel mensen waren die een glutenvrij dieet hadden.
Het is natuurlijk geweldig dat een aantal mensen de moeite hebben genomen om dit te organiseren maar volgens mij kan het een en ander wel beter.
Jolanda van Dam

• Erik Verstraaten (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-10-2010 14:45 #96778 door Erik Verstraaten (GAST)
Beantwoord door Erik Verstraaten (GAST) in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Organisatie, bestuuren vrijwilligers : Bedankt voor dit mooie lustrumfeest.
Ik zie hier en daar wat punten van kritiek verschijnen.
Echter ik denk dat die kritiek de leden zelf zou moeten betreffen.
Ik had vernomen dat er 600 officiele inschrijvingen waren , maar dan komen er meer dan 1200 leden (opzich prachtig) opdagen .
Dan nog past nog steeds "petje af"voor de organsatie hoe e.e.a. in banen is geleid.

Nogmaals ,

Geweldig bedankt,

Corry en Erik Verstraaten
Sneek

• Willem van Dam
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2010 16:28 #96783 door Willem van Dam
Beantwoord door Willem van Dam in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Dat er 1200 gasten waren vind ik zelf wat aan de weinige kant. Het lijken mij dat er meer waren. 1200 Gasten waarvan 600 geregisteerde waaronder wij en nog veel anderen waarvan het geld niet is afgeschreven. Dat ligt mijn inziens niet aan de leden. Ook de leden waarvan het geld wel was afgeschreven maar deze waren om de een of andere reden niet aangemeld. Dit vind ik eigenlijk nog vreemder.
Het blijft natuurlijk wel prachtig dat er mensen zijn die de tijd nemen om dit soort evenementen te organiseren.
Jolanda van Dam

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-10-2010 22:07 #96792 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic 9-10-10 Lustrumfeest
beste Jolanda, wellicht is er een schone taak voor u weggelegd bij de organisatie van het volgende lustrum!

als je ziet wat er hier door een zeer beperkt groepje zeer actieve vrijwilligers is georganiseerd, dan kan ik alleen maar zeggen: petje af, groot compliment, ga zo door!!!
ook de kinderopvang was, zoals al eerder genoemd, perfect: een eigen buffet, springkussens en professionele opvang; waardoor wij als ouders ook rustig konden rondkijken, eten en meefeesten!

natuurlijk gaan er ook dingen anders dan van te voren gepland, maar dat zal je altijd houden.

nogmaals, superfeest met superorganisatie,
bedankt!!!

Groet, Hans

• J.L.M. Bruin
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-10-2010 14:00 #96806 door J.L.M. Bruin
Beantwoord door J.L.M. Bruin in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Wat een gezanik weer. Wij heb enorm genoten, zowel van de rit vanaf Zoeterwoude als van het feest zelf. Echt top! En dat voor een tientje pp! Geweldig. Hulde aan de organisatie: Ga er maar aanstaan!!

PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-10-2010 17:28 #96816 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic 9-10-10 Lustrumfeest
Er zal altijd ruimte zijn voor verbetering, en zeker bij dit soort grote en bijna éénmalige evenementen.

Ook van mij de complimenten voor de organisatie en alle vrijwilligers: de kinderen, mijn vrouw en ik hebben het erg leuk gevonden, en dat terwijl de kleintjes het na 19.30 uur niet meer volhielden en we dus moesten vertrekken!

Hulde!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Theo Rutten
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-10-2010 20:22 #96823 door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic 9-10-10 Lustrumfeest
proficiat voor de organisatie,prachtig feest,het was zeker de moeite waard om er meer dan 200 km voor te rijden.
groetjes van Theo Rutten vanuit Belgie.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD