foto's van amazonwrakken gezocht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 09:02 #55034 door
Ik zoek een paar foto's van Amazone wrakken of door midden gezaagde Amazone of foto's van in zeer slecht verkerende staat zijnde Amazones. Wie kan er wil er mij wat toesturen, naar rjvantoor@planet.nl.Alvast bedankt.Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 09:42 #67299 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Wat een morbide vraag :o)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 09:47 #67298 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Ja, 't is misschien een belediging voor de Volvo Amazon, maar daarvoor is het niet bedoeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 10:25 #67297 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
In het Volvo Classic Magazine nr 6 Dec 2003 staat een artikel over een boek vol met foto's van auto-ongelukken, waaronder een aantal met Amazons - "Karambolage", Arnold Odermatt, uitgeverij Steidl, ISBN 3-88243-866-5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 11:48 #67296 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Ron,heb al iets gestuurd, hoor wel graag wat je er mee gaat doen.Gegroet, Marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 12:44 #67295 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Voor mij geldt hetzelfde, Siang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2004 14:49 #67294 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Bedankt alvast voor de eerste foto's. Wat ik er mee wil doen, stelt niet zo gek veel voor eigenlijk. Ruim twe jaar lang ben ik dagelijks met mijn Amazon naar m'n werk gereden, ruim 70 km per dag. Ik kreeg wel eens wat complimenterende maar ook stekelige grapjes te horen over mijn oldtimer. Over comfort en betrouwbaarheid vooral. De 1968ër Amazon heeft me echter nog nooit stil laten staan ( in tegenstelling tot de 960 die ik sinds kort erbij heb!)Nu heb ik binnenkort een andere baan, 5 minuten fietsen van huis. En och, voor de grap wil ik een paar foto's van doorgezaagde en in kale of belabberder staat verkerende Amazones. Dan kan ik die gebruiken als foto met groet. Dat is eigenlijk alles.Groet,Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-02-2004 19:43 #67293 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
ik wist niet eens dat dit soort foto's gemaakt konden worden, tenzij je met photoshop aan de gang gaat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-02-2004 22:08 #67292 door
Beantwoord door in topic foto's van amazonwrakken gezocht
Ron als je zelf foto's wilt maken van een schadeamazon. Ik heb er nu eentje staan waar iemand aan de zijkant met ruim 100 kilometer per uur naar binnen is gereden.De achteras staat bijna een halve meter meer naar links dan de vooras, en de motor staat helemaal scheef in de auto. Kortom de hele auto is zo rond als een tonnetje. Een triest gezicht kan ik je verzekeren. Wat wel heel mooi is is dat de bestuurer er zonder kleerscheuren uitgestapt is. Ik moet er wel bij zeggen dat de bestuurder in een Recaro stoel zat. Maar de bijrijdersstoel zat helemaal dubbelgevouwen tussen de zijkant van de auto en de andere stoel.Zonde van deze, voor de crash, in topstaat verkerende auto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.