vervolg server
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 21:42 #53686
door
vervolg server is gemaakt door
Nu wil het geval dat het mij nog steeds niet lukt de site van SCANDCAR te openen, ondanks alle tips en adviezen, waarvoor nog mijn dank.
Het viel mij op dat, als ik bv vanuit de VOLVO-classic pagina, 'doorklik'naar Scandcar, de tekt regel (de 'www') niet gevuld wordt met het adres van scandcar, maar dat daar komt te staan; 'ABOUT BLANK". na plm. een halve minuut, komt de boodschap dat de server niet gevonden is. Tegelijkertijd verschijnt dan wél het juiste adres ( www.scandcar.nl ) in de adresbalk. Zonder mogelijkheid om dit adres te openen. Iemand nog een tip om dit op te lossen?
Het viel mij op dat, als ik bv vanuit de VOLVO-classic pagina, 'doorklik'naar Scandcar, de tekt regel (de 'www') niet gevuld wordt met het adres van scandcar, maar dat daar komt te staan; 'ABOUT BLANK". na plm. een halve minuut, komt de boodschap dat de server niet gevonden is. Tegelijkertijd verschijnt dan wél het juiste adres ( www.scandcar.nl ) in de adresbalk. Zonder mogelijkheid om dit adres te openen. Iemand nog een tip om dit op te lossen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 22:01 #73567
door
Beantwoord door in topic vervolg server
Probeer eens een nieuwe versie van explorer.
Of probeer deze browser eens www.download.com/Mozilla-Firefox/3000-23...582.html?tag=lst-0-1 suc6
Of probeer deze browser eens www.download.com/Mozilla-Firefox/3000-23...582.html?tag=lst-0-1 suc6
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 22:03 #73566
door
Probeer eens een van de subpagina,s van scandcar te openen.
www.scandcar.nl/amazon.htm
Als dat wel lukt kan het toch een pop-up blocker zijn die wat tegenhoudt.
www.scandcar.nl/amazon.htm
Als dat wel lukt kan het toch een pop-up blocker zijn die wat tegenhoudt.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 22:52 #73565
door
Volgens mij ligt het niet aan jouw computer. Bij mij lukt het ook al 2 dagen niet, ligt de server van Scandcar er misschien uit? Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd en ook met diverse browsers, maar nee hoor...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 22:55 #73564
door
Bij mij lukt het wel gewoon. Hebben jullie ook scandcar.com geprobeert? hebben jullie allebei dezelfde provider??
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 23:11 #73563
door
Mogelijk dat je Scandcar via je zoekmachine (bijv. Google) zoekt en dan kopiëert naar je Favorieten. succes, Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 23:21 #73562
door
Ja, en ook via links van de V44 site (Scandcar.com staat daar ook bij) maar er gebeurt gewoon niks. Ik heb Planet ADSL
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2005 23:26 #73561
door
met de site van Scandcar is niets aan de hand, .nl of .com of google, alles in een fractie van een seconde via planet adsl;
't zal toch geen truc van scandcar zijn om hits te scoren?
't zal toch geen truc van scandcar zijn om hits te scoren?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2005 07:03 #73560
door
Je hebt last van spyware en mogelijk virussen.
Je kan inderdaad een andere browser donloaden bijv Firefox, deze kan je vinden bij www.mozilla.com . verder raad ik je anti spyware programma's aan zoals spybot EN ad aware.
Deze kun je makkelijk vinden via google.
Uiteraard moet je jouw anti virus programma goed bijhouden. je kan ook een stinger downloaden voor het moment vil.nai.com/vil/stinger/
succes
Je kan inderdaad een andere browser donloaden bijv Firefox, deze kan je vinden bij www.mozilla.com . verder raad ik je anti spyware programma's aan zoals spybot EN ad aware.
Deze kun je makkelijk vinden via google.
Uiteraard moet je jouw anti virus programma goed bijhouden. je kan ook een stinger downloaden voor het moment vil.nai.com/vil/stinger/
succes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2005 09:49 #73559
door
vanavond maar weer aan de slag................