pimp my amazon

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 14:23 #52977 door
pimp my amazon is gemaakt door
Even mijn Amazon gepimped! Zie het resultaat: p130.web-log.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 19:26 #76779 door
Beantwoord door in topic pimp my amazon
Bas, hoe kon je dat nu doen?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 19:42 #76778 door
Volgens mij is dit een grap. Niemand schildert dit soort vlammen op een klassieker. En het rechtervoorwiel ziet er wat gephotoshoped uit.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 20:40 #76777 door
Dat wiel was me niet eens opgevallen Rogier, maar je hebt gelijk. <br> Maar: zeg nooit nooit, want er zijn altijd gekken met amazon`s, genoeg bewijzen op internet. Vooral de zweeden zelf kunnen er wat mee.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 20:48 #76776 door
Om iedereen te behouden van een hartverzakking: het is inderdaad een grap. Ik zou zoiets natuurlijk NOOIT doen. Echt TE erg! Helaas zijn er genoeg liefhebbers van dit soort streken, hoewel ik het nog nooit op een Amazon heb gezien. Ik denk dat ik dan ook ga huilen... ;-)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 21:04 #76775 door
Ik heb serieuze plannen gehad om vlammen op mn 144 te schilderen, de lak is toch al lelijk... Iets heeft me echter ervan weerhouden. Een halfjaar geleden stond er in Friesland een zwarte amazon te koop, met wit/blauwe vlammen over de voorschermen en motorkap. Tsja, smaken verschillen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 23:15 #76774 door
als erkend originaliteitsfreak moet ik erkennen dat ik goed uitgevoerde modificaties best kan waarderen. Je hebt maar één leven, leef het ten volle!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2005 12:57 #76773 door
De eerste keer dat ik in Suriname was (1998) reed er in Paramaribo een Amazon rond. Laag op zijn wielen, knalpaars met racestrepen en zo nog wat aanpassingen. Maar evengoed leuk om daar een Amazon te zien rijden. De tweede keer (2001) niet meer gezien.
De eerste de beste taxi waar ik instapte was overigens een 240. Verder zijn ze er meer gericht op amerikaanse en vage aziatische merken. Het zien van Volvo's was zeker een verrassing.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2005 15:17 #76772 door
Ik heb nog niet gekeken, maar soms kan het de moeite zijn.
Een amazon is nou niet echt een zeldzame auto. Eigenlijk rijden er nog bosjes van rond, dus in die zin is het zeker geen zonde van je wagen. Of je het de moeite vind en de mooi vind hangt van je zelf af.
Ik kan alvast zeggen dat mn volgende wagen verre van origineel gaat worden, maar dat zijn alleen nog maar plannen.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-10-2007 22:04 #76771 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic pimp my amazon
Oke Eugen zo gaat ie goed, FF te laag dat wel maar die velgen dit misstaat de auto echt niet en zeker bij de donkere kleur. Ramen beetje tinten, bumperrozetten eraf en bumper uit een stuk maken (ben ik mee bezig) Ja niet verkeerd, jammer dat ie niet echt is.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD