Klassieke Volvo's gezocht Oldtimerdag Alphen a/d Rijn

Lees meer
16-09-2013 19:12 #132038 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Klassieke Volvo's gezocht Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
Hoi Walter,
Dank je wel voor de informatie,
Ik heb het evenement in onze agenda geplaatst.
www.volvokv.nl/index.php?view=details&id...m_eventlist&Itemid=8

Ondertussen hebben we goed contact met Dick Groen, fotograaf, hij was ook in Alphen aan den Rijn en heeft weer zat mooie plaatjes geschoten... kijk op zijn site voor een indruk.
www.autopics.nl/index.php?p=gallery&onde...gina=OldtimerdagAadr

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2013 09:16 #132058 door Walter Saris
Beantwoord door Walter Saris in topic Klassieke Volvo's gezocht Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
Leuk die foto's!

Stel dat we het volgend jaar centraal organiseren, is het misschien ook leuker om als club bij Hooftman te verzamelen en dan als 1 groep naar de inschrijving te gaan. Overigens heeft de club jouw reactie met dank ter harte genomen! Voor volgend jaar willen ze de kleurenkaarten (die er al waren) vooraf per post toesturen en extra benadrukken dat deze achter de ruit geplaatst moeten worden. Veel auto's hadden ze niet zichtbaar en 1 marshall bleek kleurendoof... :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2013 13:20 #132071 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Klassieke Volvo's gezocht Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
Hoi Walter,
Je hebt mijn email adres, stond in mijn eerste (feedback)mailtje.
Het verzamelen bij Hooftman lijkt me een goed plan, ik waardeer het ook dat er gedacht wordt over kleurenkaarten en als we als club iets kunnen doen hoor ik het graag van je.


Met vriendelijke groet,
Ruud Klok
activiteitencoördinator


Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2013 14:17 #132075 door Walter Saris
Beantwoord door Walter Saris in topic Klassieke Volvo's gezocht Oldtimerdag Alphen a/d Rijn
Ik heb alles opgeslagen Ruud. Helaas bemoei ik me verder niet met de organisatie van het evenement, alleen met de bijrol die Hooftman hierin speelt. Vandaar dat ik alles doorsluis naar de organisatie :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.