Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-12-2020 02:09 #988597 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
ben benieuwd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-01-2021 15:09 #988674 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Ik heb ze er vandaag ingezet. Het is niet helemaal trillingsvrij, maar het is wel een enorme verbetering t.o.v. de hardere PU steunen of doorgezakte originele steunen. Goed origineel blijft het beste, maar bij totaal gebrek daaraan is dit wat mij betreft nu het beste alternatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2021 13:27 #988675 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Kan je iets vertellen over de levertijd? Ik zit al bijna een maand te wachten (!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-04-2022 14:39 #1042015 door Sander de Bruin
Beantwoord door Sander de Bruin in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Kent iemand iets meer details van dit verhaal. Kwam dit tegen toen ik weer eens naar motorsteunen aan het zoeken was:

Facebook

Groeten,

Sander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-05-2022 22:44 #1042069 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter

sander360;n418032 schreef : Kent iemand iets meer details van dit verhaal. Kwam dit tegen toen ik weer eens naar motorsteunen aan het zoeken was:

Facebook

Groeten,

Sander


Ik ken 't niet maar is wel innovatief en netjes gemaakt. In principe een "gewone" PU steun maar dan wordt 't stevig vastgehouden door 't metaal wat d'r omheen zit. Zal waarschijnlijk iets meer trillingen doorlaten maar altijd beter dan de doorgezakte steunen.
"T zwaktepunt zal bij de kwaliteit van 't PU liggen. Je weet nooit hoe goed 't is als je zelf wat in elkaar mengt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets