Spiegels flank 123GT

Lees meer
04-01-2024 23:59 - 05-01-2024 18:16 #1043620 door Cor Mulder
Beantwoord door Cor Mulder in topic Spiegels flank 123GT
Dat is een duidelijke overzichtsfoto, Davy. Het laat de verschillen goed zien.
Bij de 123GT zie je veelal het voetje met de spitse punt.
Rudi, je kan bij de foto van het sportieve paar weleens gelijk hebben. Neemt niet weg dat er ook geheel ronde voetjes bestaan; je ziet ze in Nederland eigenlijk nauwelijks. Ik heb in al die tijd maar één 123GT gezien die deze spiegels had en dat was een buitenlandse 123GT.
Als afbeeldingen nog even de voor- en achterkant van zowel de 123GT-spiegelbladen als die van combi / duett (laatste afbeelding is wat onduidelijk).

 

123GT spiegelblad

 

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF



Combi/duett spiegelblad
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2024 17:12 #1043631 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Spiegels flank 123GT
Als er trouwens iemand 123GT spiegelbladen te koop heeft/weet (ook interesse zonder armen en zelfs als het glas kapot is) verneem ik dat graag.

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-01-2024 18:44 #1043650 door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic Spiegels flank 123GT
Nog even over de Gt spiegels. Ik heb twee 123GT s, beide van 1967. De ene is aangekocht in Belgie, met Ch nr 133951M...., de andere in Duitsland met Ch nr 133351M... Beide hebben nog de originele spiegels op de flanken. De voetjes van beide leveringen zijn inderdaad verschillend. De in België geleverde heeft voetjes die aan de voorkant wat rond uitlopen, ook het rubbertje er onder heeft deze vorm. De Duitse heeft voetjes die aan de voorzijde heel scherp uitlopen, en ook de rubbertjes er onder hebben deze vorm. Voor de rest zijn de spiegels identiek. De spiegels zelf zijn vlak achteraan, Het spiegelglas zit vast zonder rubber, achter een overgeplooide boord. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.