Inspectiedag

Inspectiedag

Zaterdag 16 oktober: sleutelen, afstellen en taxeren in Hoorn

Op zaterdag 16 oktober heeft de jaarlijkse inspectiedag, voorheen de zelfsleutel- of afsteldag, plaats. Net als de afgelopen jaren zijn we te gast bij de plaatselijke Volvo-dealer in Hoorn. Dat was ooit Nic. de Rie & Zn BV maar is nu Ton van Kuyk. 

Op de inspectiedag kunnen regioleden op verschillende manieren naar hun auto laten kijken of zelf iets doen. Ook is het mogelijk een taxatie te laten uitvoeren.

Altijd al met het idee gelopen de auto eens flink onder handen te nemen? Net een auto aangeschaft en geen idee wat er moet gebeuren of wat het bij benadering gaat kosten? Laat deskundige clubleden eens meedenken. Ton van Kuyk in Hoorn is op 16 oktober een mooie plek voor onafhankelijk advies. Ook voor kleinere technische vragen en problemen kan een ieder in Hoorn terecht. Zie deze dag als een mooie gelegenheid voor een pre-APK.

Vergeet ook niet dat de winter eraan komt. De inspectie kan een soort wintercheck zijn, waarbij de verlichting, banden en vloeistoffen gecontroleerd worden.

En wie onder begeleiding een kleine reparatie wil uitvoeren, is ook welkom. Onderdelen dan zelf meenemen. Voor al het bovenstaande is het wel handig als men zich van te voren meldt bij Jos Tromp. Via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoon 0226-422718 of 06-51309854.

Evenement-informatie

Organisatie regio Noord-West
Type evenement Sleuteldagen
Startdatum 16-10-2021 09:00
Locatie Volvo Ton van Kuyk B.V.

Locatie-informatie - Volvo Ton van Kuyk B.V.

MISSIE EN VISIE

Volvo Ton van Kuyk B.V. streeft continu naar verbetering van haar dienstverlening en kennis aangaande de producten welke wij leveren en onderhouden. Deze twee aspecten worden tevens uiteen gezet in de missie en visie van ons als onderneming.

Visie: In de komende jaren zal Ton van Kuyk BV gezien worden als maatgevend en grensverleggend binnen de automobielbranche op het gebied van klantbenadering, klanttevredenheid en klantvriendelijkheid. 

Missie: Ton van Kuyk BV streeft ernaar een optimale relatie te onderhouden met haar klanten. In deze relatie staan betrouwbaarheid en service centraal, hierdoor moet Ton van Kuyk BV gezien worden, en voelen, als ideale partner voor haar klanten. Zij moeten graag bij ons terugkomen!

Dit willen wij bewerkstelligen door:

  • Ruimschoots te voldoen aan de verwachtingen van klanten, door betrokken te zijn en in te spelen op persoonlijke wensen en behoeften. Wij willen ons verplaatsen in de beleving van de klant.
  • Bij het leveren van diensten ervoor zorgen dat de klant weet wat er gaat gebeuren, op welke termijn het gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Dit vereist vakmanschap en actieve, duidelijke communicatie.
  • Loyaliteit creëren door het opbouwen en verstevigen van langdurige klantrelaties die bijdragen aan de ondernemingsdoelstellingen. Hierbij willen wij onze klanten kennen zodat wij weten wat de behoeften zijn zodat we daar op kunnen inspelen. 

Daarnaast willen wij als werkgever:

  • Een aantrekkelijke en betrouwbare werkgever zijn. Ton van Kuyk BV is ervan overtuigd dat professionele en ambitieuze medewerkers de beste garantie zijn voor een optimaal presterende organisatie. 
  • Een financieel gezond bedrijf zijn om de continuïteit van de onderneming en de kwaliteit van medewerkers te waarborgen ten behoeve van een optimale dienstverlening.
  • Streven naar klantgerichte medewerkers die zich gewaardeerd voelen in hun vakmanschap en trots zijn op Ton van Kuyk BV en op elkaar. 
  • Persoonlijke ontwikkeling van medewerkers door in te spelen op hun wensen en behoeften, rekening houdend met hun competenties.