Gratis Body Volvo PV544 (Katterug)

Lees meer
08-01-2024 10:42 #1043664 door Harm Slump
Gratis Body Volvo PV544 (Katterug) is gemaakt door Harm Slump
Ik moet ruimte maken, dus deze body gaat aan het einde vd maand naar het oud ijzer, wie er nog wat uit wil slijpen is welkom bij Volvovintage in Katwijk. Verder hebben nog heel veel opknap plaatwerk liggen, mag weg voor weinig
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Rutger Peereboom
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Volvo PV 544 B18 Sport en Renault R4 GTL
Lees meer
09-01-2024 10:47 - 09-01-2024 10:48 #1043687 door Rutger Peereboom
Beantwoord door Rutger Peereboom in topic Gratis Body Volvo PV544 (Katterug)
Hoi Harm,

Ik zag je advertentie op Marktplaats en nu hier... Ik ben zelf bezig een pv te restaureren (die overigens veel slechter lijkt te zijn dan de jouwe!). Ik zoek zelf nog het hele deel onder het linker achterruitje (dus van achter de deur tot zo ergens halverwege de ruit), inclusief spatbordrand, en vooral ook het deel van de parafan tot de dorpel (a-stijl) rechts. Hoe ziet dat er bij jouw carrosserie uit? Ik woon zelf in Groningen dus het is nogal een rit puur op de gok, vandaar de vraag om info. 

Ik vroeg me ook af hoe slecht je carrosserie eigenlijk is, en of het hier gaat om een carrosserie met kenteken of niet? 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-01-2024 12:22 #1043690 door Harm Slump
Beantwoord door Harm Slump in topic Gratis Body Volvo PV544 (Katterug)
Ha Rutger,

Er zit geen kenteken bij, ik ben bijna iedere week in Heerenveen kan wel een keer wat voor je meenemen, als je precies aangeeft wat ik er uit moet slijpen doe ik dat wel even, rechterdeel A-stijl is nog goed,

Je kunt mij ook whatsappen tel staat op mijn website Volvovintage 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Rutger Peereboom
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Volvo PV 544 B18 Sport en Renault R4 GTL
Lees meer
09-01-2024 14:44 #1043691 door Rutger Peereboom
Beantwoord door Rutger Peereboom in topic Gratis Body Volvo PV544 (Katterug)
Hoi Harm,

Dank voor je snelle reactie en voor het aanbod, daar ga ik erg graag op in! Mijn ouders wonen toevallig dichtbij Heerenveen, dus dat komt voor mij ook heel goed uit. Ik zal je een berichtje sturen via WhatsApp. Dank voor het genereuze aanbod! 

Rutger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.