Centrale portiervergrendeling

Lees meer
20-10-2023 17:21 #205127 door Frans Boerkamp
Centrale portiervergrendeling is gemaakt door Frans Boerkamp
Ik bied het volgende te koop aan: een compleet pakket om een centrale portiervergrendeling te monteren. Is nieuw.
                                                      een complete set RVS bumpers met alle bevestigingsmateriaal.  
                                                      een nieuw stuurwiel met houten 'ring' en een tussenstuk met de steek van een amazone en katterug. Nog in de verpakking. Ziet er perfect uit.
                                                      4 originele Kronprinz velgen (5 1/2 J )
                                                      spiegels
                                                     M41 versnellingsbak met lange as voor de overdrive. De laatstgenoemde zit er niet bij.
                                                     Trekhaak voor een Katterug en voor de Duett 445.
                                                      en nog veel meer onderdelen.
                                                     Voor info: bel  (06-20338532of mail.















 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Hessel Berends
  • Hessel Berends's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • 1967 Volvo Amazon 121 2,2L
Lees meer
23-10-2023 13:44 #205152 door Hessel Berends
Beantwoord door Hessel Berends in topic Centrale portiervergrendeling
Ik zou eventueel geïnteresseerd zijn in de spiegels (passagier kant) en het houten stuur. Zou u daar foto's van kunnen uploaden? En heeft u een eventuele prijs in gedachten voor deze onderdelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-10-2023 09:15 #205177 door Frans Boerkamp
Beantwoord door Frans Boerkamp in topic Centrale portiervergrendeling
Hallo Hessel,
Bel mij even, zodat ik jouw mobiele nummer heb. Dan kan ik jou wat foto's appen.
Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.