Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter

Lees meer
09-11-2009 20:23 #804264 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
tsja voor op voorraad te leggen was het anders te duur..

en hij vroeg idioot veel verzendkosten :crazy2:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-11-2009 20:30 #804266 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Maar hebben de eerste tweeliters (dus de b19a's) al dezelfde moeilijke rubbers dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 20:31 #804267 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
yes!!

enige verschil met de oude blokken is dat er vanuit de fabriek een shim onder de linker motorsteun ligt zodat de motor links iets opgetild wordt, ik dacht 2mm dik. dempingsrubber is hetzelfde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 20:42 #804269 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Tja ik vond dit wel zo uniek dat ik gewoon een maximum bedrag had bedacht namelijk 35 pond. Als het bod hoger zou zijn had ik ze laten gaan. Maar deze zie je niet veel meer. Zelfs volgens de europese voorraad lagen ze niet meer op een plank bij een dealer. Ik hoop samen met de TC te kunnen kijken of we er iets mee kunnen voor in de toekomst. Dit setje zal dan ook voorlopig niet gemonteerd worden! (is momenteel ook niet nodig ook :))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-11-2009 21:47 #804273 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Ik meen toch dat de motorsteunen van m'n 1984 GLS anders zijn dan van m'n 1987 GL inj. Ze moeten binnenkort maar eens nader geinspecteerd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 21:53 #804276 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter

Kevin;125147 schreef : Tja ik vond dit wel zo uniek dat ik gewoon een maximum bedrag had bedacht namelijk 35 pond. Als het bod hoger zou zijn had ik ze laten gaan. Maar deze zie je niet veel meer. Zelfs volgens de europese voorraad lagen ze niet meer op een plank bij een dealer. Ik hoop samen met de TC te kunnen kijken of we er iets mee kunnen voor in de toekomst. Dit setje zal dan ook voorlopig niet gemonteerd worden! (is momenteel ook niet nodig ook :))


Ga alsjeblieft onderzoeken of reproductie o.i.d. mogelijk is!! Het zou zonde zijn als deze gemonteerd worden en "opgebruikt" worden.
Maar zo te zien lezen was je dat gelukkig al van plan :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 21:56 #804278 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Uiteraard Joost! Dat was ook de hele gedachte! Bij geen van m'n auto's zijn ze versleten. Dus ik heb ze momenteel niet nodig.

Overigens vind ik de verzendkosten wel meevallen hoor Mark? Ik heb een berichtje gestuurd, hij wist namelijk niet hoeveel het zou zijn. Maar vroeg 30 pond, en op het moment dat hij het totaal heeft afgegeven op het postkantoor stort hij het overschot terug.

Overigens zijn het natuurlijk niet echt lichte onderdelen, dus verzenden internationaal kost dan nog wel wat. Maar goed ze komen er dus aan en we gaan is goed kijken wat we hier mee kunnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 22:00 #804279 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter

Kevin;125156 schreef : Overigens vind ik de verzendkosten wel meevallen hoor Mark? Ik heb een berichtje gestuurd, hij wist namelijk niet hoeveel het zou zijn. Maar vroeg 30 pond ..


Ik vind 30 pond best veel, normaal is verzenden vanuit Engeland goedkoper dan binnen Nederland (weet ik uit ervaring) ;)

Pap had al iets met zijn werk geregeld, dat ze in Engeland bij een kantoor van zijn werk zouden aankomen en dan gewoon met een lading goederen in de vrachtwagen mee naar zijn werk in Nederland zouden komen.

Overigens waren ze bij ons ook gewoon voor de 'voorraad op de plank' en dan hadden jullie ze ook mogen gebruiken voor reproductie ofzo :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-11-2009 22:06 #804280 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Verzending vanuit Engeland is ook goedkoper dan NL. Maar vergeet niet dat dit nog al wat weegt? Overigens heb ik al eens 6 cilinders inclusief alle bijbehorende rommel om een dieselmotor te reviseren bij Volvo (voorheen Leyland) Truck en Bus vandaan laten komen in een hout krat voor 45 pond verzending. En dat woog nogal wat. Maar goed doet er niet toe, de kans dat je zoiets nog tegen komt, nieuw is heel klein! Zoals ik zei, europees staan ze niet meer in de pc. Misschien liggen ze nog wel ergens uiteraard want oude voorraad staat vaak niet in de pc.

En ik krijg nog wat terug als hij het exacte bedrag wist, want hij wist zeker dat het goedkoper zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-11-2009 00:27 #804298 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
Laat maar via paps komen die motorsteunen, dan hoeft mijn motor niet meer tegen de voorbalk aan te kreunen.


Het wordt geloof ik weer sinterklaastijd......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets