OVerdrive J-type: naar de galamiezen?

Lees meer
10-01-2024 19:42 #1043712 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Martens in Deurne: heel deskundige en vaardige vakman en nog heel sympathiek ook, maar inderdaad wat moeilijk bereikbaar.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-01-2024 07:18 #1043713 door Sietse Pelle
Beantwoord door Sietse Pelle in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Hoi Paul,

OK, dat is goed om te weten, dan blijf ik het gewoon proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bart van Hout (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-01-2024 20:21 #1043782 door Bart van Hout (GAST)
Beantwoord door Bart van Hout (GAST) in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Hoi Sietse.
Stuur me even je  E- mail adres dan stuur ik je het mobiel nummer van Martens.

Grt Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-01-2024 20:35 #1043783 door Sietse Pelle
Beantwoord door Sietse Pelle in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Hoi Bart,

Bedankt hiervoor, Ik bel Martens 1 of 2 keer per dag, maar dat mag tot nu toe niet baten. Ik heb je een pb gestuurd met mijn email adres.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-01-2024 21:56 #1043785 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Is het wel fatsoenlijk om zonder toestemming het 06 nummer van iemand door  te geven?

vriendelijke groet, Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-01-2024 07:44 #1043802 door Sietse Pelle
Beantwoord door Sietse Pelle in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Hoi

Bart heeft netjes toestemming gevraagd, en bemiddeld, in plaats van rücksichtlos het nummer door te sturen, wat inderdaad een beetje twijfelachtig te noemen zou zijn. Een zeer fatsoenlijk oplossing, m.i. Ik kreeg ook de mededeling dat Martens Autoparts mijn bak en OD kan testen, dus ik ga hem straks maar eens bellen! Misschien kunnen we dan na de sneeuw weer de weg op.

 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-01-2024 20:13 #1043805 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Prima!

vriendelijke groet, Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-01-2024 12:03 #1043908 door Sietse Pelle
Beantwoord door Sietse Pelle in topic OVerdrive J-type: naar de galamiezen?
Dag allemaal,

We zijn weer een aantal weken verder. Vorige week heb ik de bak naar Martens Autoparts gebracht. Dat is inderdaad een man die weet waar hij het over heeft. Hij zou de bak eerst droog controleren, dan voorzien van olie en pakking, om vervolgens eerst de bak te testen op zijn testopstelling (schakelt hij goed, geen gekke geluiden e.d.) Vervolgens wordt de OD ingeschakeld en geluisterd of er geen gekke geluiden zijn. Daarna wordt de interne druk van de OD gecontroleerd, en of hij snel genoeg in- en afschakelt. Afgelopen zaterdag had kreeg ik al telefoon. Foute boel. tijdens het assembleren blijk ik een afstandsring vergeten te zijn, waarvan er 2 opzitten. (nr 43 in onderstaand overzicht).
 

Hij kwam dus niet verder dan droog testen. Nu heb ik de bak afgelopen maandag weer opgehaald om deze ring (die ik overigens thuis nergens kon vinden) alsnog toe te gaan voegen. Helaas moet dan de bak weer helemaal uit elkaar. Maar goed, dat heb ik nu al een keer gedaan, dus zal me nog wel een keer lukken. Ik heb nog wat tips meegekregen over goed opletten op de orientatie van bijv. de synchromeshringen tijdens het monteren van mijn tussenhuis. Ook heb ik een ring meegekregen, zodat ik die niet ook nog ergens vandaan hoefde te halen.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.