uitjes

  • Henriette Schoonderwoert (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
22-04-2018 20:27 #176582 door Henriette Schoonderwoert (GAST)
uitjes is gemaakt door Henriette Schoonderwoert (GAST)
geachte forum graag wil ik uw mening over het volgende probleem ik bezit een volvo pv444 de volvo heeft mij vader zalige gekocht in 1957 via een aantal rondzwervingen is hij in mijn bezit gekomen mijn man is in 2012 overleden mijn zwager doet het onderhoud nu deed zich het volgende probleem voor ik zelf ben niet in het bezit van een geldig rijbewijs dus mijn zwager reed naar de volvo uitjes hij vroeg daar van tevoren toestemming voor nu had ik mij opgegeven voor de sleutel dag van regio midden de dag te voor werd ik gebeld door de organisator van het evenement dat ik niet welkom was omdat de bijdragen van de bbo 2017 niet betaald zouden zijn omdat ik nooit zicht heb op eventuele betalingen (mijn man zalige heeft een bureau in de hand genomen om mijn kapitaal te beheren omdat ik een hersen beschadiging heb op gelopen) dat bureau had de bijdrage van mij aan de club zelf betaald nu moest ik ineens het dubbelen betalen ook voor mijn zwager die geen vlees lust en alleen als chauffeur is meegegaan nu heb ik twee vragen wie herinnert zich nog de bbo van regio midden van2017 waarin mijn zwager niet heeft meegedaan aan het eten en drinken en ten tweede mijn zwager is zo boos dat hij niet meer wil rijden en de auto onder houden tevens heb ik nieuwe spullen liggen voor de pv444 die ik op de sleutel dag nodig had is er een chauffeur die mij naar de uitjes wil rijden anders heb ik niets meer aan de volvo graag reactie groetjes Henriette Schoonderwoert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-04-2018 07:50 - 23-04-2018 07:59 #176587 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic uitjes
Goh Henriette, wat een verhaal, en wat ontzettend vervelend allemaal!
Ik hoop dat het snel vanuit het bestuur en het regiobestuur wordt opgelost, want dit hoort niet in een club als de onze!
En dat je nog lang kunt genieten van de auto en het gezelschap binnen de VKV.

Ik heb een mailtje aan het regiobestuur en de voorzitter van de VKV gestuurd. Het wordt vast geregeld!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.