Interval vervangen sproeier en sproeiernaald

Lees meer
07-08-2018 13:03 #178175 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald
Ga naar Google en tik in: Su caburateurs afstellen, neem de derde hit, dit is een duidelijk overzicht over werking en afstelling. Het is PDF dus makkelijk uit te printen.
succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2018 11:11 - 12-08-2018 11:12 #178262 door Remon Kosse
Beantwoord door Remon Kosse in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald
Vorige week heb ik de onderdelen van het VK shop ontvangen. Echter is de vlotternaald anders dan de vlotternaald die voorheen in de carburateur zit. Op de foto is de bovenste de nieuwe, de onderste met 2 gaatjes de oude. Vlotternaald 237382 is degene die ik besteld heb. Volgens de webshop zou je dan een vlotternaald met 2 gaatjes krijgen. Is er iets fout gegaan bij de levering?


Om de vlotter af te stellen, dien je dan het rood omcirkelde lipje te verbuigen?

Volvo Amazon 1962 B18A enkele Zenith Stromberg 175-CD2 carburateur
Voor de hele geschiedenis kijkt u hier: volvoamazon.webklik.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
12-08-2018 12:17 - 12-08-2018 12:30 #178266 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald
Als ik zo kijk Remon, heb je mogelijk de verkeerde besteld; het lijkt erop dat je 237567 moet hebben. Heb je aan de onderzijde v.d. naald een zeefje? Is de hoogte verschillend?
Bel mij morgen even in de shop dan kijk ik voor je.
www.volvokv.nl/producten/product/2001-vl...r/category_pathway-2

gr Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2018 15:05 #178269 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald
Kosse, ja, door het lipje voorzichtig te verbuigen kun je de vlotterhoogte afstellen, door bijvoorbeeld de hoogte mbv voelermaatjes links en rechts op de rand van de carburateur te leggen en er vervolgens met de schacht van een schuifmaat overheen gelgd te kijken of je de goede hoogte hebt werkt makkelijk.., Fred, dat door de eroderende werking van benzine de vlotter naald en sproeier zou zlijten lijkt me sterk, meer door het op en neer bewegen/ schuren van de naald in de sproeir dunkt me. .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2018 20:09 #178273 door Remon Kosse
Beantwoord door Remon Kosse in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald

Cor Kraaijeveld schreef : Als ik zo kijk Remon, heb je mogelijk de verkeerde besteld; het lijkt erop dat je 237567 moet hebben. Heb je aan de onderzijde v.d. naald een zeefje? Is de hoogte verschillend?
Bel mij morgen even in de shop dan kijk ik voor je.
www.volvokv.nl/producten/product/2001-vl...r/category_pathway-2

gr Cor.


Cor,

Volgens het onderdelen boek, de indeling in de webshop zou ik de goede besteld hebben. Ook de foto in de webshop voor het bestelde onderdeel nummer 237382 komt overeen met de oude vlotternaald met de twee gaatjes. Naar mijn mening heb ik de verkeerde vlotternaald ontvangen.
Volgende week maandag ga ik met een monteur de carburateur uit elkaar halen en de vlotternaald vervangen. Wil jij de vlotternaald met de twee gaatjes opsturen? De reeds ontvangen foute vlotternaald zal ik weer terug sturen.

Volvo Amazon 1962 B18A enkele Zenith Stromberg 175-CD2 carburateur
Voor de hele geschiedenis kijkt u hier: volvoamazon.webklik.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2018 20:17 #178274 door Remon Kosse
Beantwoord door Remon Kosse in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald

Hans Wassink schreef : Kosse, ja, door het lipje voorzichtig te verbuigen kun je de vlotterhoogte afstellen, door bijvoorbeeld de hoogte mbv voelermaatjes links en rechts op de rand van de carburateur te leggen en er vervolgens met de schacht van een schuifmaat overheen gelgd te kijken of je de goede hoogte hebt werkt makkelijk


Dit begrijp ik niet goed. Waar leg je de voelermaat en wat is het doel en nut van de schuifmaat? Leg je de voelermaat tussen de lip 2van de vlotterarm??? Welke maten moet ik aanhouden om de vlotter af te stellen?

Volvo Amazon 1962 B18A enkele Zenith Stromberg 175-CD2 carburateur
Voor de hele geschiedenis kijkt u hier: volvoamazon.webklik.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
13-08-2018 12:01 #178284 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald
Remon. heb de vlotternaald op de bus gedaan.

gr. vkv Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2018 19:17 #178297 door Remon Kosse
Beantwoord door Remon Kosse in topic Interval vervangen sproeier en sproeiernaald

Cor Kraaijeveld schreef : Remon. heb de vlotternaald op de bus gedaan.

gr. vkv Cor.


Mooi opgelost Cor. Zal morgen wel binnen komen.

Volvo Amazon 1962 B18A enkele Zenith Stromberg 175-CD2 carburateur
Voor de hele geschiedenis kijkt u hier: volvoamazon.webklik.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.