× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

BartJu's nieuwe 340

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
19-10-2022 18:52 #1042289 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic BartJu's nieuwe 340

BartJu;n417979 schreef : Nu staat mijn oude inderdaad wel op Marktplaats:
www.marktplaats.nl/v/auto-s/...lvo-340-1-4-gl

Aantal tennaamstellingen is snel gegaan sinds december, na mij was het Erik, toen particulier, en drie weken later weer een bedrijf, en nu sinds gisteren weer een bedrijf.
Vraagprijs ook beduidend hoger dan die van mij (en dan die van mijn nieuwe). Zijn de prijzen dan toch aan het stijgen?


Voor de liefhebber, mijn oude staat nu (weer) op Marktplaats .
Vraagprijs: bieden. Nieuwe accu, en koppeling moet vervanggen worden. Staat geschorst in garagbox, zo lees ik.
Verder voor geinteresseerden: de voorgeschiedenis staat hier .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-10-2022 00:03 #1042290 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic BartJu's nieuwe 340
Die is dan ook wel erg snel van hand gewisseld. En met 61k km al 'n nieuwe koppeling nodig, gaat dat zo snel bij die CVT's?

Ik hou 't bij de 360 maar eentje van de latere bouwjaren lijkt me 'n prima projectje voor een beginnende hobbyist die er de ruimte voor heeft. De advertentie geeft ook niet erg veel info dus zo te lezen is de huidige eigenaar niet bepaalt een liefhebber, zonde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-10-2022 14:34 #1042291 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic BartJu's nieuwe 340
Koppeling gaat gemiddeld zo’n 100.000 km mee bij een CVT. maar dat kan langer, als er regelmatig (elke 10.000km naar gekeken / afgesteld wordt. Bij veel korte ritjes raad ik elke 5000 aan. Ik stel ze altijd zo krap mogelijk af, tussen de 0,1 en 0,3mm, dat het maar net vrijloopt, liefst nog heel licht hoorbaar aanlopend, dus met de hand aan de aandrijf as te draaien. En dat rijdt echt fijn kan ik je zeggen. Vooral in files. Bijna stationair lekker laten rollen zonder dat hij slipt. En dat scheelt ook slijtage ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets