groupbuy RVS Veerpootbrug
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
We hadden eigenlijk even langs mijn auto moeten rijden om te kijken hoe hij over de verdamper gaat. Nu ik hem gezien heb zou hij daar zomaar eens overheen kunnen passen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
buis moet je dan losslijpen van de flenzen en weer hechten in de auto.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
...Maar ??rst moet Erik nog eens wat aan mijn auto gaan lassen... Erik..???
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Boris Duijndam (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Is het een optie om de gaten helemaal niet v??r te boren?
Het voordeel daar van is dat de beugel dan op maat geboord kan worden voor de auto waar die voor bedoeld is.
Ik ben helemaal geen voorstander van slobgaten voor dit soort van onderdelen.Iedere ,zichzelf respecterende, sleutelaar moet toch in staat zijn om 6 gaatjes op maat te boren,toch?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
daarnaast zijn de montageplaten ontworpen om rond de driehoeksvorm van de topmount vastgebout te worden, maw naderhand boren heeft geen voordeel, de ringen kunnen dan zelfs tegen het rubber aan gaan zitten of het versterkte plaatwerk rond de topmount bevestiging vervormen.
ik laat voor het productiemodel trouwens wel de slobgaten vervallen, worden weer rond omdat ik ook wel de mening deel dat je liever iets maakt dat erg goed passend is als compromissen tav stevigheid en werking moet maken om het makkelijker passend te krijgen.
ter plaatse hechten zie ik tot nog toe als de beste oplossing, dan zit de brug op maat en perfect. enige nadeel is dat hij mogelijk niet direct op een andere 300 past; maar dat is niets dat een slijptol + TIG apparaat niet op kunnen lossen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Begrijp me niet verkeerd he.
Toch wel fijn die" Holl?ndische Grundigkeit ".Maak me sterk dat je bij een BMW of MB uit die bouwjaren zulke problemen niet of nauwlijks hebt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.