Eerste auto, een Volvo 340 1.4!
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Wordt vervolgd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Daarna ook de andere zijde gedaan, die was gelukkig vrijwel vlak, dus duurde niet zo lang. De carburateur-kant kon ik niet op de 'glasplaatmanier' vlakken omdat de asjes/schroeven/veertjes uitsteken langs de zijkant. Ik had geen zin om daar in te duiken met reeele kans op destructie.
Handmatig uit de losse pols deze zijde ook glanzend gekregen. Met een waterpas eroverheen zag ik weinig afwijking. Wat is de ''echte'' manier om die zijde vlak te krijgen?
Anyways, zojuist de carburateur weer terug geinstalleerd, al met al 20 minuten klussen op de parkeerplaats. Toch alweer een heel stuk sneller dan de eerste keer dat ie eraf / erop ging, haha.
Hij startte vrij vlot en liep ook mooi consequent in het toerental. Heb nog geen proefrit gemaakt, maar een wereld van verschil tov het eerder geposte filmpje. Met een koude motor zou ik het meeste invloed verwachten van valse lucht, toch?
Problem solved...?? :yeah:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
De pakkingen gaan nog een beetje zetten door temperatuur. Meestal kun je hem dan verder aandraaien.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Offline
- Nieuw lid
In ieder geval loont geduld.....:f
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Nu begint het warme weer weer, en tijd om mijn hoogpiepende interieurfan/kachelventilator te vervangen. Ik heb 'm al uit elkaar gehad, schoongemaakt, maar het probleem blijft. Denk dat de lager is uitgesleten. Ik heb wat lopen rondzoeken en ik zag dat er 3 soorten waren. Op basis van plaatjes kom ik uit op dat ik de "Delco" variant moet hebben (waar komt dat woord vandaan?). Koop denk ik het liefst een nieuwe, de andere gebruikten zullen ook wel aan het eind vd levensduur zijn. Iemand ideeën waar ik zo'n fan kan kopen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven340
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Heb er wel eentje liggen voor je. Laat maar weten.
Nieuw zou ik zo gauw niet weten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Tevens, is een sedan en een hatchback uitvoering hetzelfde voor trekhaken of moet ik daar rekening mee houden?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 217
Instructies vast in greenbooks...
edit: in Greenbooks op www.volvo-academy.com/academy zie ik ze niet zo snel terugkomen....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.