groupbuy RVS Veerpootbrug
- alex kokkeler (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 100
(baal nu weer dat ik er even het geld niet voor heb momenteel)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
gaat lekker door de bochten nu:yesyes:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
ik zit nu op m'n PDA te klooien, kun je me een pb-tje sturen dan laat ik wel even wat details weten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
logischere/slimmere verbeteringen op de achteras is bijvoorbeeld een stabilisatorstang, die zal de beide bladveren beter samen laten werken en dus ook de torsiekrachten geleidelijker in het chassis door laten vloeien als bij de originele ophanging.
een brugje voor de looks, dus tussen de schokdempers in heeft dus gewoon geen zin omdat de veerkracht niet via de schokdempers het chassis in gaat maar via de bladveren. uiteraard kan ik wel gewoon zo'n ding maken maar buiten dat het er leuk uit ziet heeft het geen nut bij een V300:)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.