Anjo's '84 340Winner
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
hier even vlug een schetsje van de voorbalk getekend; links zoals de oude situatie rechts de nieuwe situatie met bij de 2 oranje strepen de plaatsen waar gelast is.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
maar hoe heb je die hobbelige structuur erin gekregen dan?
bij mij is dat niet gelukt en die opvallende plekken in de dorpels vind ik echt gruwelijk irritant.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Hoe Anjo het met een spuitbus zo krijgt weet ik ook niet eigenlijk?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
pa reed naar huis, rijd net het dorp in en hoort een harde KLUUUNK met een slepend geluid tot gevolg... die paar honderd meter overleeft ie wel was de gedachte en 's avonds hoorde ik het verhaal aan. dat kan niet missen dacht ik direct, moer van de secundaire as op de CVT losgelopen. een korte diagnose (even bukken en onder de auto kijken) bevestigde dit en toen kon ik gaan inplannen welke doordeweekse avond ik hiervoor ging gebruiken..
het was bijzonder warm de afgelopen weken en aangezien ik regelmatig op het water vertoefde in m'n spaarzame vrije tijd
kwam het er maar niet van, tot het weer eindelijk mee ging werken. nog steeds droog maar nu 22 graden aan het einde van de middag ipv 28+, een haartje te fris om 'savonds nog te gaan watersporten maar ideaal om even onder de volvo te gaan liggen;)
zo ziet het er dan uit
met het grotere deel van de CVT beschermkap kwam de moer tevoorschijn
secundaire losschroeven van het subframe, bakken zo dicht mogelijk bij elkaar schuiven, wat rommelen met de riem om hem zo diep mogelijk in de primaire poelies te krijgen, secundaire schijven wat ronddraaien tot de vertanding op de as goed pakt, lijmtang erop om bij het draad te komen en vervolgens de moer weer vastdraaien, eitje. nog even de schijfafstand stellen en het schoot alweer een heel eind op.
toen even kort een stukje gereden tot 140kmh+ om te kijken of de CVT nu naar ging trillen, de schijven zijn immers gebalanceerd. dit viel bijzonder mee dus weer terug naar de parkeerplaats om de moer te borgen
die loopt niet meer los:)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 100
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
AvdAkker schreef : [...] die paar honderd meter overleeft ie wel was de gedachte [...]
Ow heeeeeerlijk die zorgeloze instelling, en vervolgens de sleuteltjes in je handen duwen zeker, "los het maar even op"
Prachtig
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.