× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo's '84 340Winner

Lees meer
05-06-2013 10:18 #931949 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Anjo's '84 340Winner
Daar zit ik wel aan te denken, heb me alleen nog niet opgegeven ervoor omdat ik niet weet of ik onder een dienst uit kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2013 22:52 #932496 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
afgelopen zondag heb ik het een en ander van de winner af geschroefd; voor en achterbumper, reservewiel beugel, EMVK steun, elektrische koelventilator beugel, accuklem. ook moesten de bandjes nog om de nieuwe velgen waarvan 2 van de oude die nog zat profiel erop hadden staan, heb de auto daarom tijdelijk even op slicks gezet en zo de garagebox in gereden


de balk in de achterbumper moest nog wel gericht worden, je ziet het niet heel erg goed op de foto maar hij was is hier nog zo krom als een hoepel.


en vandaag kon de auto er weer uit, want alle stalen delen waren terug van de poedercoater:)


inmiddels zit alles er weer op, alleen een klein probleempje met de achterbumper, die sluit niet goed aan op de achterkant; steuntjes blijken wat krom te staan en daardoor staat de bumper te ver naar achteren, morgen even het spul er weer af zodat ook dat weer zit zoals het hoort, en daarna de ook nog een gepoedercoate trekhaak onder de Mitsubishi ASX van mn ouders schroeven:) aan na-montage foto's ben ik niet meer toegekomen, had nog een ander klusje vanavond en ben daarna m'n gereedschapskist maar wat op gaan ruimen; het was hard nodig..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-06-2013 11:40 #932507 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
uitgeslapen en zo weer even lekker op de grond gaan liggen, met nog schone handen eerst de camera gepakt

lang niet zo dik als 15", maar zo strak in de coating staat dit ook prima


reservewiel is ook gedaan, en van die gepoedercoate reservewielsteun zie je ook geen niets meer:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-06-2013 11:46 #932509 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo's '84 340Winner
Die gepoedercoate delen...:drool2:

Ook deze winner zal straks vast een mooie rooie worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-06-2013 12:10 #932511 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
Ik zag het vorig jaar ook bij iemand in leidschendam deze witte velgen, erg mooi!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-06-2013 16:07 #932518 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
ze zijn zilveraluminiumgrijs; nagenoeg dezelfde kleur als de naafdoppen:)

de kier; veeeeuls te groot


bumper verwijderd, steunen verbogen zonder de coating te beschadigen en weer erop; stuk beter nu, de steuntjes aan de zijkant zitten weer netjes tegenover elkaar


typeplaatje weer gepopnageld (rvs popnagels uiteraard:D) en de 13P stekker aangesloten, allemaal klaar inmiddels:)



in principe is het allemaal helemaal klaar, eindelijk eerst maar eens een tijdje mee rijden en in de zomervakantie met het lasapparaat aan de gang, als de delen daarna gespoten zijn kan hij ook eindelijk een keer gepoetst worden. heb gelukkig in tussentijd al zat andere dingen te doen dus ik hoef me niet te vervelen:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-06-2013 08:46 #932620 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Anjo's '84 340Winner
Anjo,

Ik moet je van Mac bedanken voor die kapotte kachelweerstand.....hij is helemaal gelukkig omdat de specs codes erop stonden!
Laat dat nou juist zijn wat ie zocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-06-2013 22:00 #932698 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
er was toch nog een puntje van ergenis, een brandstofmeter die niet werkte. bij zo'n ding weet je het wel; die waardeloze weerstandsdraad van de tankvlotter die het begeven heeft.. daarop heb ik besloten een modernere tank op te knappen, lichtjes opgeschuurd (n?t aan het zink blootgelegd) daarna in de primer, anti-steenslag coating en vervolgens een laagje zwart. het voordeel van de nieuwe tank is dat je de vlotters kan plaatsen met een printje waar de weerstand in verwerkt is; stukken robuuster.

heb de tank er net onder gehangen, de oude vlotter was zoals ik al verwacht had niet veel meer:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-06-2013 23:41 #932701 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
Ik had minimaal een rvs tank verwacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-06-2013 09:48 #932703 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
geweldig systeem ook, die oude vlotter. Simpel doch doeltreffend (als het werkt)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets