Katterug project

Lees meer
03-10-2017 10:23 #172183 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Katterug project

Rob Baeten schreef :

Jan van Bochove schreef : In de automobielwereld noemden ze het moment van carrosserie op chassis zetten "het huwelijk" , dus hoe symbolisch om dat dan samen met je eigen vrouw te voltrekken.


Wat een leuke vergelijking Jan :-) deze maand 35 jaar samen, 30 jaar getrouwd en dat vonden the Golden Earring zo leuk dat ze er op die dag een feestje van maken www.podiuminfo.nl/concert/205246/Golden_Earring/Rodahal/ :-) en daar zijn wij bij "rock n roll forever"
Heel erg bedankt voor jullie reacties........daar word ik ook een beetje stil van :-)

Thks, Rob


Gefelictieerd! De Volvo ziet er prachtig uit maar jullie hebben je ook prachtig gehouden!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2017 16:16 #173015 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project




Vorige week nog de laatste delen gespoten, en vandaag ....................................

.............................jezus, wat is dat spannend.............................

staan klaar om naar de spuiter te gaan. Is wel een stukje los laten want nu zijn het de kundige handen van de vakman die er wat moois van gaat maken.





En omdat ik er nu goed bij kan nog even een plaatje met een smile :-)





Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2017 16:21 #173016 door 14839-dummy
Beantwoord door 14839-dummy in topic Katterug project
Hij is al mooi, maar gaat vast nog mooier worden!

Focus je op de mogelijkheden, onmogelijkheden gebeuren toch niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2017 17:02 #173017 door Daniel Jacobs
Beantwoord door Daniel Jacobs in topic Katterug project
Ziet er al heel mooi uit, Rob.
Dat wordt een beauty, als de spuiter daar zijn verfpistool over heeft laten gaan, ben ik erg benieuwd hoe het eindresultaat geworden is .... je zult het ook wel heel spannend vinden .....

Gr. Daniël

Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-11-2017 21:38 - 25-11-2017 21:42 #173475 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Tijd voor een kleine update. De wagen is uit de garage weg en dat geeft mij de tijd om aan alle losse delen te gaan denken.

Het kap frame is nu helemaal klaar en staat op de zwarte lak te wachten, de tank ligt klaar en de nodige kleine delen
Vorige week de velgen naar Thom gebracht, een kennis van hem gaat ze van 4 naar 5J verbreden mbv donor velgen. Daar komen later wat foto's van



Heb even een vraagje over de radiator. Ik denk dat deze ontkalkt moet worden. Hij ligt al een hele tijd droog waardoor er nu dit soort brokjes in het laagste deel van de radiator liggen. Op het forum heb ik een reactie gelezen waarbij schoonmaak azijn wordt gebruikt.
Heeft er iemand tips of ervaring met het reinigen van een radiator, k'hoor het graag




Heb ook een begin gemaakt met de elektra. De kabelboom moet helemaal nieuw en aangepast worden. De kabel boom die ik heb is van een 6 volt PV444 systeem. Dit wordt nu een 12 volt systeem met de nodige aanpassingen. Zo komt er nu de overdrive bij, een niveau waarschuwing voor de remvloeistof, een derde remlicht wat in de brug tussen de twee achterbumper rozetten komt en de tank indicatie die nu op 6 volt draait krijgt een nieuwe voeding met omvormer van 12 naar 6 volt, signaal lichten zitten niet in dit 6 volt systeem en moet erbij, de claxon wil ik via een relais aansturen en de RAW lampjes worden verplaatst van de voorschermen naar de A-stijlen.







Heb maar een klein schriftje gemaakt met alle wensen en dingetjes waar ik aan denk, komt er weer wat ruimte op mijn harde schijf :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-11-2017 21:51 - 26-11-2017 10:12 #173476 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Vandaag ook weer bij de wagen gaan kijken, en daar kun je alleen maar heeeeel blij van worden. De vormen komen er al echt helemaal in en dat is wel heel erg mooi als je zolang tegen lasnaden aan hebt gekeken. Edwin liet me met een klein magneetje zien dat de dikte van de plamuurlaag op al die punten heel erg mee valt, ben ik toch blij dat ik zoveel tijd heb gestoken in de vorm van het plaatwerk. Nog blijer ben ik met Edwin, een man met oog voor detail en vooral hobby project en auto minded

Vooraf






Nu





Helemaal blij dus :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-11-2017 22:01 #173477 door Maikel Groener
Beantwoord door Maikel Groener in topic Katterug project
Ziet er mooi uit Rob.
Het echte rijden komt eraan.
Succes ;)

244 GLE '79 als dagelijks vervoer, Ama '68 project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-11-2017 22:14 #173478 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Inderdaad Maikel, echt rijden met de haren in de wind op een mooie zomerdag k'kan niet wachten :-) :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-11-2017 22:30 #173479 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Katterug project
Een veelbelovende aanblik! De kroon op je vele werk is aanstaande :-)
Een paar opmerkingen nog. Als de radiateur al oud is, zou ik kiezen voor een ruilexemplaar bij de clubshop. Voor de benzinemeter heb je geen omvormer nodig, een weerstandje van 82 ohm volstaat ook. En is er een speciale reden waarom de achterschokbrekers niet rechtop staan? In zo’n schuine positie werken ze ook wel, maar niet optimaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-11-2017 09:08 #173481 door Daniel Jacobs
Beantwoord door Daniel Jacobs in topic Katterug project
Wie weet Rob, kun je dat al op een droge dag ... dik ingepakt gaan testrijden, want om te rijden heb niet meer nodig ....
Ik heb uit mijn motorrijd wel wat dikke wind- en waterdichte spullen voor je te leen ;-)
Gr, Daniël


Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.