bedenking bij afgekeurde wagen - chasis gelast
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Die keuring in Belgie is vaker een drama terwijl er genoeg rondrijde met een auto vol behangen met de meest spannende bodykits en dergelijke. Hoe doen die dat dan want een sportstuur wordt schijnbaar al afgekeurd zoals ik gehoord heb.
Ik blijf wel gewoon in NL wonen...is met mijn hobby nog enigszins te behappen allemaal!
Sterkte met je strijd......het is eigenlijk te gek voor woorden!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Bart Manders;211546 schreef : kun je geen rekening of iets dergelijks van diegene die het gerepareerd heeft laten zien daar?
Die keuring in Belgie is vaker een drama terwijl er genoeg rondrijde met een auto vol behangen met de meest spannende bodykits en dergelijke. Hoe doen die dat dan want een sportstuur wordt schijnbaar al afgekeurd zoals ik gehoord heb.
Ik blijf wel gewoon in NL wonen...is met mijn hobby nog enigszins te behappen allemaal!
Sterkte met je strijd......het is eigenlijk te gek voor woorden!
Hoe ze het doen?
Je wilt iets dat niet door de keuring graakt, bvb een stuur. Je auto is reeds gekeurd, je koopt het stuur en plaatst het. Na verloop van tijd moet je naar de keuring uiteraard. Je lost het nieuwe stuur, plaatst het oude en gaat naar de keuring. Nadien hang je weer je nieuw stuur. :f
Net zoals met de uitstoot. Even afstellen, keuren en dan weer alles open Heel gemakkelijk. Als die onderdelen gelast zijn, gaat het verhaal de andere kant op h? :p
Factuur pikken ze niet. Enkel iets waarmee de contructeur zwart op wit zegt dat de ingreep niets van de eigenschappen van de wagen veranderd...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
misschien is dat wel de enige mogelijkheid om den belg te omzeilen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
APK-afkeur op de veer ophanging slaat derhalve op het weg- en stuurgedrag, niet de veiligheid.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Laszlo Mogyorossy
- Offline
- Nieuw lid
Probleempje : EEN 340 HEEFT GEEN CHASSIS !!!!!
En plaatwerk reparatie is altijd toegestaan , mits van dezelfde of betere kwaliteit als het origineel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
LMogyorossy;211558 schreef : In Nederland mag je ook niet lassen aan een chassis, tenzij de fabrikant het nadrukkelijk toe staat.
Probleempje : EEN 340 HEEFT GEEN CHASSIS !!!!!
En plaatwerk reparatie is altijd toegestaan , mits van dezelfde of betere kwaliteit als het origineel.
Dat is allemaal niet waar natuurlijk.
Laswerk aan een chassis is gebonden aan bepaalde regels maar is zeer zeker wel toegestaan. Daarnaast heeft heen 340 een zelfdragende carrosserie waarvan de dragende delen voor de wet als chassis aangeduid worden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
www.tonblankespoor.nl
Dit is een van DE plaatwerkers van Nederland. Buiten Volvo is dit een van de weinige die er wat van kunnen / mogen vinden
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.