× Hier kun je een bericht plaatsen zonder te moeten registreren.

Motortype en carburateur

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-05-2012 23:22 #908003 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
Ja, op de achterkant van de cilinderkop zit een blind plaatje.
Ik zal morgen nog een foto van de waterpomp op het blok maken, misschien geeft dat zekerheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-05-2012 23:28 #908004 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
Een B14.3 is trouwens uit te sluiten omdat die op een ander spruitstuk zit...my bad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-05-2012 01:41 #908008 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
je hebt gelijk dat op een 14.3 contactpuntjes op zitten. daar weet ik inmiddels alles van:humor:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-05-2012 08:34 #908010 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Motortype en carburateur
niet altijd, per MY84 kreeg ook de .3E renix ontsteking

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-05-2012 10:25 #908014 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur

AvdAkker;200229 schreef : niet altijd, per MY84 kreeg ook de .3E renix ontsteking


Aha, zo leer ik elke dag wat nieuws!. Maar wat is een my84? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Gr laurens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-05-2012 10:35 #908015 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
Model Year 1984 volgens mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-05-2012 16:29 #908042 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur

General Custom;200234 schreef : Model Year 1984 volgens mij.


Tja dat klinkt wel logisch inderdaad.

Roelzter heeft er 1 uit 1984 met renix idd, maar das dan wel een 14.4 toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-05-2012 20:43 #908061 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
Hier is ie weer.
i121.photobucket.com/albums/o237/eliminator44/motor3.jpg

i121.photobucket.com/albums/o237/eliminator44/motor2.jpg

i121.photobucket.com/albums/o237/eliminator44/motor1.jpg

Ik zie nu pas dat de waterpomp pouli erg aanwezig is, als die foto niks is hoor ik het wel dan maak ik een meer van de zijkant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-05-2012 21:17 #908064 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Motortype en carburateur
das geen v300 waterpomp:)

maar anyway, je hebt een 93-101 of 95-101 Weber 32Dir carburateur nodig
verdeler lijkt de juiste (afstellen met contacthoek 57gr en 6gr voor BDP)
Ron98 tanken en loodvervanger gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-05-2012 11:14 #908097 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motortype en carburateur
Dat met die loodvervanger tanken vindt ik niks, dan laat ik de klepzittingen vervangen.Tevens wil ik lpg stoken, ik rij zo'n 8-10.000km per jaar met m'n huidig busje.
Heeft het meer voordelen als ik kies voor de renix ontsteking. Ik zag in het forum dat de contactpunt ontsteking nogal eens wil verlopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets