Leder interieur (custom mogelijkheden)

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-12-2012 18:51 #919425 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
En de rubber/plastic GLT-strips die over de voorbalk en voorschermen zitten, worden die al gereproduceerd? Doordat de voorbalken zo vaak rot zijn sneuvelen deze strips ook nogal eens volgens mij.
In zulke strips heb ik wel interesse omdat bij mij de hoekjes om de voorschermen ontbreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Boris Duijndam (GAST)
  • Boris Duijndam (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
20-12-2012 12:33 #919458 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
ik heb de GLT spoiler liggen, mocht die bodykit iets worden kan dat altijd nog. voor nu is de focus op interieurdelen via de bekleder en polybussen en vervangende motorsteunen, topmounts voor 360's

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-12-2012 17:52 #919533 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Dus als ik het goed begrijp wil je dus eigenlijk als een soort portal gaan functioneren met een klein eigen assortiment....niet gek bekeken eigenlijk.

Er zijn idd al diverse aanbieders.....maar als je het eigen assortiment beperkt tot dat wat door anderen nog niet wordt aangeboden dan heb je een goeie kans van slagen.Rijk zul je dr idd niet van worden,dan zul je je op een ander merk en dus ook doelgroep moeten gaan richten..................................... En dat is dus niet om iets of iemand onderuit te halen maar de gemiddelde eigenaar van een klassieke Volvo is doorgaans niet het type dat er veel geld aan spendeerd maar eerder alles voor nix of zeer weinig wil hebben.Daar is in principe nix mis mee maar als je je nou net op die doelgroep richt dan kon je wel eens van 'n koude kermis thuis komen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Boris Duijndam (GAST)
  • Boris Duijndam (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
23-12-2012 10:10 #919543 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Bart spreek waarheid.. Maar ik ben nu eenmaal Volvo "minded"
Rijk verwacht ik er ook niet van te worden maar naar mijn baan dit doen lijkt me erg leuk. Of het allemaal te duur is voor Volvo mensen moeten we nog maar zien. Ik heb het idee dat de "cheaperts" om het maar even zo te zeggen op de fora's zitten en zo de kijk op volvo rijders verpest in dat opzicht.

Er zijn volgens mij best een aantal mensen die wel het geld voor hun Volvo over hebben. Ik ben er een van die waarvan elke maand het complete salaris in de volvo's gaat .. ik zal toch niet alleen zijn :P

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-12-2012 10:20 #919544 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
helaas kunnen zich dat momenteel slechts weinige veroorloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-12-2012 10:29 #919545 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Ik zal zeker niet zeggen dat ik rijk ben, maar het is ook een manier van bekijken. Mijn Volvootje rijd mij elke dag naar mijn werk, dus de vergoedingen gaan sowieso in de "volvopot". Verder is het mijn hobby, dus verjaardagsgeld en de extra muntjes die ik verdien met ICT gaan er ook naar toe. Zal dus niet zeggen dat ik geen koopjesjager ben, maar als ik iets wil of wanneer er iets moet gebeuren is er echt wel geld. Dit soort initiatieven vind ik dus erg interessant, omdat ik nog wel 20 jaar in mijn 340je wil rondtuffen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-12-2012 11:09 #919546 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
ffff voor de goeie orde. Dr is een groot verschil tussen mensen die goed opletten en hun slag slaan als de mogelijkheid zich voor doet en mensen die altyd alles voor nix willen hebben. Die beide groepen zijn trouwens niet merkgebonden. Ik reken mezelf graag opnder de 1e groep.....als de mogelijkheid zich voor doet dan zal ik t niet nalaten om dan toe te slaan. Meestal betreft het dan overigens gebruikte onderdelen. Voor nieuwe onderdelen is verhaal natuurlijk nog anders. Verwar het "ik wil het hebben maar dan wel voor een eerlijke prijs" niet met "ik wil het hebben maar liever voor nix"! De eerste groep verdient respect. De 2e groep is het soort van mensen waar ik perrsoonlijk nix mee heb. De meeste mensen waar ik zaken mee doe gunt elkaar het licht in de ogen en op de lange duur blijkt dat gewoon het beste te werken. Dit laatste is overigens een algemene opmerking en niet met een specifieke onderneming of persoon in gedachten.Mocht het klinken alsof dat wel zo is dan hierbij nog eens uitdrukkelijk...NEE,dat is niet zo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets