Leder interieur (custom mogelijkheden)

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 21:24 #919398 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

powerflux;209565 schreef : Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.


Anjo ziet de waarde van zijn bodykit en louvre kelderen :+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2012 21:35 #919399 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
nee hoor, is totaal niet demotiverend bedoeld maar als advies; je kunt voor een 300 wel alles willen maken en reproduceren maar of je het ook gaat verkopen is een 2e.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 22:58 #919406 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Dat is mijn gedachte ook, maar vergeet ook de Engelse medemens niet, die zitten om dezelfde onderdelen verlegen. Sneeuwkapjes bijvoorbeeld worden ook niet meer gemaakt maar daar zijn de meesten inmiddels wel in voorzien/zijn nog vindbaar op de sloop. Maar de genoemde motorsteunen niet, daar is zeker wel afzetmarkt voor denk ik, niet iedereen is zo handig dat ie de motorsteunen ombouwt naar een ander type wat wel gewoon verkrijgbaar is.
Het paneeltje wat ik al eens genoemd had voor in de middenconsole hoeft volgens mij niet duur te zijn en dat kan de doelgroep vergroten, het blijft voor velen natuurlijk een 'budget-auto' waar voor de hobby dan nog wel geld aan uitgegeven mag worden maar het mag niet te gek worden. (Zie de reacties hierboven op de lederen bekleding).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
19-12-2012 00:33 #919409 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Motor steunen worden toch al gereproduceerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-12-2012 08:56 #919411 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Ik lees dat Boris niet alleen 300-serie wil gaan doen, maar speciale Volvo-onderdelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Boris Duijndam (GAST)
  • Boris Duijndam (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
19-12-2012 09:03 #919413 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

Lucluc;209581 schreef : Ik lees dat Boris niet alleen 300-serie wil gaan doen, maar speciale Volvo-onderdelen.


Klopt, en ik ga zelf niets produceren ik wil gewoon alle leveranciers die er van de spullen zijn bij elkaar brengen op een site voor alle volvo's met de nadruk op klasiekkers. Zo ken ik dus een bekleder die ik van de interieurs heb voorzien die hij overzee's laat maken ken ik mensen die motorsteunen etc maken. toevallig iemand die ik mijn bodykit heb meegegeven die ze wil namaken etc etc

Er zijn een groot aantal leveranciers van spullen zonder echte webshop en die willen graag tegen comissie op de website komen. Ik ga zelf ook wat dingen leveren zoals stickers etc (betrekkelijk lage investering) en vanaf daar kijken hoe of wat.

Dus als jullie nog mensen kennen die er ook baat bij zouden hebben om op de webshop te komen waar ik wel de marketing goed van wil gaan regelen let me know :yummie:

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-12-2012 09:21 #919415 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

Alexdepalex;209579 schreef : Motor steunen worden toch al gereproduceerd?


de reproductie van de motorsteunen is tot nu toe alleen het oude model voor de 1.4

de hoge rubbers voor de latere 1.4, 1.6 en 1.7 niet, en ook die hydraulastic dingen voor de 2-liters niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-12-2012 10:04 #919418 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Bodykit is natuurlijk ?bercool!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-12-2012 10:16 #919419 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

Wouter;209585 schreef : de reproductie van de motorsteunen is tot nu toe alleen het oude model voor de 1.4

de hoge rubbers voor de latere 1.4, 1.6 en 1.7 niet, en ook die hydraulastic dingen voor de 2-liters niet.


Juist omdat die hoge rubbers nog gewoon te verkrijgen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
19-12-2012 13:17 #919421 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Voor een louvre [hatchback] heb ik wel interesse, en als de body kit redelijk in prijs is zou ik ook wel interesse kunnen krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets