Leder interieur (custom mogelijkheden)

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 11:50 #919368 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Motorsteunen 360

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 13:18 #919374 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Rond welke prijs komt de bodykit dan ongeveer? Daar heb ik wel oren naar :yesyes:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2012 14:28 #919375 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
idd. ik denk dat je met motorsteunen voor de 360 en een bodykit een behoorlijk goed zaakje kunt hebben :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 14:49 #919376 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Verlagingssets (veren en blokken). PU bussen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Boris Duijndam (GAST)
  • Boris Duijndam (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
18-12-2012 14:57 #919377 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Motorsteunen, PU bussen, verlagingsetten zitten er ook in als alles goed gaat

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2012 15:17 #919378 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
gunstig!

laat je ook de rubberen motorsteunen zoals de allereerste 2-liters die hebben, namaken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 18:26 #919385 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
Hmm..., op die manier kan ik dus samen met mijn volvootje oud worden..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2012 20:43 #919391 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)
en ik maar denken dat ik met o.a. een complete bodykit voor een sedan en voor een hatchback en oud + nieuw type hatch louvre zeldzame onderdelen in de schuur heb staan, gaat ie ze nu zomaar reproduceren:+

toch lijkt het me zowieso lastig om n?g een winkel idee te creeren voor de 300, er zijn er al een stel (met in het assorti een groot deel van de hierboven genoemde dingen); de markt is dus vrij snel verzadigd. daarnaast weet ik niet aan wat voor oplages je zit te denken voor bijvoorbeeld een louvre of bodykit want nu roept natuurlijk iedereen gelijk bij de gedachte aan al dat moois dat wil ik hebben maar als je eenmaal een offerte hebt en prijzen weet blijven er een stuk minder over en dan wordt het al een heel stuk minder rendabel (kan ik oa beamen met het veerpootbrug gebeuren)

specifieke slijtagedelen zoals de motorsteunen zijn natuurlijk wel leuk maar gezien de restaantallen van de 360's die nog rijden kun je ook gelijk schatten hoeveel je er daar van gaat verkopen; een bestaand iets vinden en eventueel simpel aanpassen/modificeren is nog steeds de beste manier tov iets nieuws laten produceren..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2012 21:19 #919395 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

AvdAkker;209561 schreef : en ik maar denken dat ik met o.a. een complete bodykit voor een sedan en voor een hatchback en oud + nieuw type hatch louvre zeldzame onderdelen in de schuur heb staan, gaat ie ze nu zomaar reproduceren:+

toch lijkt het me zowieso lastig om n?g een winkel idee te creeren voor de 300, er zijn er al een stel (met in het assorti een groot deel van de hierboven genoemde dingen); de markt is dus vrij snel verzadigd. daarnaast weet ik niet aan wat voor oplages je zit te denken voor bijvoorbeeld een louvre of bodykit want nu roept natuurlijk iedereen gelijk bij de gedachte aan al dat moois dat wil ik hebben maar als je eenmaal een offerte hebt en prijzen weet blijven er een stuk minder over en dan wordt het al een heel stuk minder rendabel (kan ik oa beamen met het veerpootbrug gebeuren)

specifieke slijtagedelen zoals de motorsteunen zijn natuurlijk wel leuk maar gezien de restaantallen van de 360's die nog rijden kun je ook gelijk schatten hoeveel je er daar van gaat verkopen; een bestaand iets vinden en eventueel simpel aanpassen/modificeren is nog steeds de beste manier tov iets nieuws laten produceren..



Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-12-2012 21:22 #919397 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leder interieur (custom mogelijkheden)

powerflux;209565 schreef : Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.


Bij de 300-serie moet je het niet doen om er rijk van te worden.. maar de auto's rijdend houden is altijd een goede zaak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets