× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-06-2010 00:24 #834040 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
dat ding met die pijl erop is de terugslagklep voor de expansietank.

terugslagklep zit erin zodat je niet langs boven de expansietank vol kunt gooien, want dan zou het nut een beetje wegvallen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-06-2010 07:37 #834044 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
Dank je voor de uitleg Wouter, ik kan nu helaas mijn tekst niet meer editten.

Is er een mogelijkheid om de edit functie nog een tijdje actief te houden om zodoende de tekst aan te kunnen passen en evt extra foto's te plaatsen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-06-2010 19:24 #834152 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
daar kan ik wel eens naar kijken. Ga dit dan wel alleen oprekken voor topicstarts, niet voor latere berichten. Geschreven is geschreven, he...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-06-2010 19:35 #834153 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
OK, heb de opties even doorgespit:

- zowel gasten als clubleden kunnen hun eigen berichten bewerken
- er is een algemene instelling dat na 2 dagen alleen moderators nog berichten kunnen bewerken

de volgende wijzigingen zou ik kunnen doen:

- leden kunnen altijd hun berichten wijzigen, gasten ook, of helemaal niet
- gasten en leden kunnen beide langer hun eigen berichten wijzigen

de instelling is dus alleen per usergroep helemaal niet, of volgens de algemene limiet, en de lengte van de algemene limiet.


Ik dacht altijd dat vBulletin eerder teveel opties had dan te weinig, maar hier mis ik toch wel iets. Onderscheid topicstart is helemaal niet aanwezig bijv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-06-2010 19:46 #834154 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
Bedankt voor het uitzoeken Wouter, er zijn namelijk fora (schrijf ik hopelijk goed) waarbij de startpost aanpassen ten alle tijde nog kan (sommigen schrijven dan bv een regel erbij als er een update is geweest of vinken een eerder geplaatst to-do lijstje af (Volvo 850 forum kan dat geloof ik ook)
Vandaar dat ik er op kwam het aan jou te vragen, kan ik het jou eventueel ook vragen als er iets aangepast moet worden aan de start post wat van wezenlijk belang is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-06-2010 19:52 #834155 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
ja is geen punt. eventueel mag je van mij hiervoor ook de rapportage functie gebruiken, dan kunnen andere moderators het doen als ik er niet ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-06-2010 20:13 #834159 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
Duidelijk, dank je!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-06-2010 15:09 #834688 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
H? Wouter, is onder de motorkap alles 6 mm behalve de 5 mm leiding bij de brandstofpomp???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-06-2010 18:24 #834713 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
Dat heb je helemaal goed Gerrit, ik zal de tekst nog even aanpassen op dat punt (althans, ik vraag aan een moderator of hij dat wil doen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-06-2010 19:53 #834734 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: Brandstofslangen (benzineslangen) vervangen
Tekst is aangepast voor wat betreft de diameter van de slangen onder de motorkap, nogmaals bedankt Jeroen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets