× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

Lees meer
12-10-2019 22:39 #983301 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Het was een mooie dagje vandaag. Erheen gereden, Auto laten taxeren,
Dan de wiellager. Het lukte me niet om de as uit de lager te drukken thuis. Dus bedacht me om in de gehele achteras mee te nemen. Maarja als ik die nog moest loshalen deze ochtend zou ik wel erg laat daar aankomen. Daarbij wist ik niet of het wel wenselijk was dat ik daar met een achteras aan kwam om de wiellager eruit te halen. Nadat ik de werkplaat binnenkwam had ik er al spijt van dat ik niet die achteras al bij had. Toen ik het verhaal van de wiellager aan Fred vertelde zij hij iet in de trant van: Trek die as eronder en kom terug hierheen! Dat dus gedaan, weer terug naar huis gereden, in tempo de as er onderuit getrokken (meerder bouten zaten goed vast gerot). Weer terug gereden. Daar heel effe warm gestookt en met speciale trekker de as uit de lager proberen te duwen. Zelf ging ik er met me volle gewicht op hangen maar kreeg hem niet omlaag. Iemand met meer massa lukte het daarna ging het vrij soepel. Ondanks in totaal bijna 400km te hebben gereden. Was het zeker leuk om meerder bekende te zien en een boel mooie auto’s bij elkaar op een prachtige plek. Dank voor de gene die het mogelijk hebben gemaakt, Top! Deze dagen mogen van mij vaker aan bod komen.


[ATTACH]5373[/ATTACH]

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2019 22:47 #983302 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Vandaag de hele dag in Bleiswijk gezellig bezig geweest met een paar 340's.
Bij mijn eigen wagen heeft Willem mij geholpen de riemen te stellen, waarvoor dank! Daarna zouden we met Steven nog de koppeling stellen, maar toen moest Willem's eigen 340 nog even op de brug en daarna iemand met een lager (Albert dan dus, denk ik?!).

Toen kon mijn auto getaxeerd worden, taxateur was onder de indruk van mijn lage km-stand (48.000) en Fred's vriendin Diane had gezorgd voor goede snert (afgestemd op het weer :yesyes:) met brood, lekker!

Daarna zou Steven mij helpen met het spoelen van mijn koeling: vloeistof zat er al 18 jaar in (waarvan 16 jaar stil in de garage...) en bij langer dan een half uur rijden o.i.d. loopt mijn temperatuur op. De koelvloeistof bleek nog behoorlijk schoon, dus dat was de oorzaak niet, en bij het demonteren van de slangen scheurde een aansluiting...
Daarom de hele radiator eruit gesloopt, daarin bleek toch behoorlijke (kalk- en andere) aanslag te zitten. Die ligt nu dus thuis te weken met HG Gootsteenontstopper, morgen nog kalkverwijderaar erdoor en dan komt Steven komende week de scheuren solderen :y:

Daarna in de kas bij Fred geprobeerd twee vroege 343's van Steven aan de gang te krijgen, uiteindelijk bij één gelukt maar helaas stond die teveel ingebouwd om hem nog even buiten te laten rijden. Je kunt niet alles hebben...

Tenslotte hielpen Steven en Lovejoy mij nog om mijn auto zonder koeling de kas in te rollen, ook daarvoor dank!

Al met al een hele leuke dag, veel dank aan iedereen die dit geslaagde nieuwe evenement mogelijk heeft gemaakt. Op naar de volgende!

En vanavond toch maar even een mailtje gestuurd aan de eigenaar van de 345 GLS in V.I.P.-uitvoering die 2.000km verderop te koop staat :wtf:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-10-2019 13:35 #983311 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Het was inderdaad leuk! Wel vond ik het jammer dat de opkomst nogal laag was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-10-2019 22:14 #983357 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ik ben ook nog even langs geweest, helaas waren er toen al een aantal mensen weer vertrokken. Toch nog even gezellig gebabbeld her en der.

Op de thuisrit helaas nog gespind en tegen een talud aan geparkeerd, schade: de bumper zit rechts nu niet echt lekker meer en iets naar binnen gedrukt en mijn R-koplamp was naar de !@#$^!@#$. Gelukkig had ik nog een setje, dus in de regen de boel maar vervangen :no_comment:.
Gek genoeg is de voorbalk niet geraakt, echt alleen maar de bumper en de koplamp... Ow well.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets