× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

Lees meer
24-08-2019 19:50 #635204 door Steven340

Dit jaar gaat het dan het gebeuren!
Een nieuw evenement waar we eigenlijk al een paar jaar op kauwen; wat is de bedoeling?
Een dag met veel verschillende activiteiten maar vooral veel gezelligheid. Praten en vragen stellen over de 300, technische zaken uitwisselen, koffiedrinken, kleine klusjes aan je auto doen, naar een mooie presentatie van een restauratie kijken,… Maar ook elkaars auto’s bewonderen, een lekker broodje eten, onderdelen uit de kofferbak kopen en verkopen, en nog veel meer, kom maar op met jullie ideeën!

De eerste bijeenkomst staat gepland voor zaterdag 12 oktober. Op die dag zijn we te gast in Bleiswijk, bij Volvo- en Daf-fanaat en expert Fred Oosterlaan. Alleen al zijn eigen prachtige privécollectie is een bezoek waard.
Fred heeft inmiddels veel ervaring met het organiseren van soortgelijke evenementen (en meer!) bij de DAF Club, en wil deze kennis en ervaring graag met ons delen om ook samen met onze club een mooi en uniek evenement neer te zetten. Een aanbod waar wij natuurlijk graag op in gaan!

Wat kun je samengevat verwachten?

- Rondleiding collectie Fred
- Kofferbakverkoop
- Clubwinkel
- Hapje en drankje
- Technische Commissie aanwezig voor kleine klusjes
- Taxatie
- GEZELLIGHEID!

Aanmelden
Aanmelden is gewenst, zodat we een goede inschatting kunnen maken voor de hapjes en de drukte.
Weet je nu al dat je een klusje wil doen aan de auto, meldt dat ook!
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Taxatie
Voor de taxatie is het verplicht om uiterlijk 1 oktober je aan te melden.
Meldt je zsm aan, zodat we een goed idee krijgen hoeveel mensen interesse hebben. Geef hierbij alvast aan welk type 300 je rijdt.
Taxeren kost €25,-
Het spreek voor zich dat je clublid dient te zijn om van deze korting gebruik te maken (denk aan je pasje!)
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Locatie
Dafklassiekers Oosterlaan
Lange Vaart 1 A
2665 KT Bleiswijken

datum en tijd
zaterdag 12 oktober
Tijden volgen later in overleg met Fred, maar ga uit van een dagvullend programma (9:30 tot 16:30 ongeveer)




Zal maar eens een topic starten wat de koffieklets betreft, ook om hopelijk voor dit evenement wat meer aanmeldingen te krijgen.
Afgelopen sleuteldag viel een beetje tegen, en als het aan Fred ligt wilt hij het wel wat drukker zien wilt dit doorgaan, had hem daar net over aan de telefoon.

Hier een linkje naar de clubsite voor wat info voor degene die het nog niet gezien hebben.
www.volvo300club.nl/evenementen.php?evenementid=285


Wat aanmelden betreft neem ik aan dat dat via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. gaat.
Aangezien er verder nog geen aanmeld info is en ik daar niet over ga.

Dus zet vooral 12 Oktober in de agenda


Kortom gezellig koffiekletsen, kofferbak verkoop, of als je wat de sleutelen hebt kan dat ook altijd, bruggen genoeg.
van alles wat, en vooral gewoon veel gezelligheid :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2019 20:46 #982887 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Bart tipte me er ook over, ga ik eens even op de agenda zetten en me aanmelden als bekend is hoe dat mag.


Al was het maar voor de anekdotes van Fred, heb me krom gelachen op de sleuteldag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-08-2019 00:46 #982889 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ijs en weder dienende ben ik ook weer van de partij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-08-2019 08:22 #982890 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Heb me al aangemeld, maar daarna niets meer gehoord.
Zou graag met hulp van deskundigen mijn koppeling afstellen, iemand enig idee of dat te doen is op zo'n dag?
En eens, bij Fred altijd gezellig en mooie verhalen, dus komt allen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-08-2019 17:05 #982891 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Leuk dat je hiervoor een topic hebt gestart.
Had het al in mijn agenda gezet, ik ga kijken of ik mijn beide sedans meekrijg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-08-2019 18:59 #982893 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

Zebo010;255798 schreef : Heb me al aangemeld, maar daarna niets meer gehoord.


Ik heb inderdaad al een paar aanmeldingen voorbij zien komen, echter niet kunnen reageren i.v.m. mijn (drukke) vakantie en dat we bepaalde dingen nog aan het regelen zijn. Zo zijn we o.a. hard bezig om taxateurs te laten komen, echter heb ik daarin nog geen definitieve toezegging waardoor ik (of Mark) aanmeldingen daardoor dus ook nog niet goed kan verwerken.
Nadere info volgt, mocht je zeg maar begin oktober nog niks hebben gehoord, voel je vrij om nog een mailtje te sturen hoe het er mee staat. Het blijft immers mensenwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-08-2019 08:18 #982894 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

General Custom;255801 schreef : Ik heb inderdaad al een paar aanmeldingen voorbij zien komen, echter niet kunnen reageren i.v.m. mijn (drukke) vakantie en dat we bepaalde dingen nog aan het regelen zijn. Zo zijn we o.a. hard bezig om taxateurs te laten komen, echter heb ik daarin nog geen definitieve toezegging waardoor ik (of Mark) aanmeldingen daardoor dus ook nog niet goed kan verwerken.
Nadere info volgt, mocht je zeg maar begin oktober nog niks hebben gehoord, voel je vrij om nog een mailtje te sturen hoe het er mee staat. Het blijft immers mensenwerk.


OK, helder, dank voor je bericht, ik wacht rustig af. Taxateur zou wel een extra bonus zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-08-2019 12:56 #982898 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ik heb het ook alvast in mijn agenda gezet, Klinkt goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-08-2019 23:10 #982902 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ik heb uitgerekend in dat weekend een trip naar Madrid gepland. Helaas pindakaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-08-2019 23:31 #982903 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Nog even een vraagje deze groep in gooien namens de organisatie van dit evenement: wie heeft er behoefte aan een taxateur? En wat mag dit kosten?

We zijn namelijk bezig om een taxateur te zoeken die budgettaire interessant is (lees: goedkoper dan dat je zelf naar een willekeurige commerciële partij stapt). Uiteraard is het zo hoe meer auto's getaxeerd kunnen worden deze dag, hoe goedkoper dit per auto wordt.
Bij te weinig/geen interesse heeft het bovendien geen zin om een taxateur te laten komen, bij zeer veel interesse moeten we kijken of we 2 taxateurs in kunnen vliegen. Vamdaar deze peiling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets