× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-09-2019 00:00 #983105 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

v0lv0freak;256022 schreef : De dafclub taxateur weigert handbakken te taxeren. Dus zelfs een 340 1.4 met handbak doet hij niet. Ik heb het zelf ook niet verzonnen. ;)

De taxateurs zijn geregeld door onze club, V3C.


Is er nu één taxateur die geen v300's met handbak wil taxeren of krijgen we te maken met een soort georganiseerde anti handbakken boycot bende?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2019 06:05 #983106 door Steven340
Als mijn '88er niet verkocht wordt op de VKB wil ik die wel laten taxeren.
Die is wel handgeschakeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13-09-2019 09:15 #983107 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

v0lv0freak;256022 schreef : .......Natuurlijk krijg je ook een rapport, of dit digitaal of op papier is moet ik navragen.


De rapport moet ook in een papieren versie gegeven worden want je auto verzekering wil een kopie hebben voor hun dossier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2019 10:25 #983108 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Zeg heren, zullen we de organisatoren van dit evenement ook eens even een compliment geven dat ze dit prachtige evenement voor ons regelen, in plaats van ze door te zagen over de taxaties?

Bij deze: Fred, Bart, Mark en alle andere betrokkenen: dank! :worship:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-09-2019 11:51 #983109 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

volvofiel;256035 schreef : Zeg heren, zullen we de organisatoren van dit evenement ook eens even een compliment geven dat ze dit prachtige evenement voor ons regelen, in plaats van ze door te zagen over de taxaties?

Bij deze: Fred, Bart, Mark en alle andere betrokkenen: dank! :worship:

Ik sluit mij hier zeker bij aan. Ik heb echt veel zin om hierheen te gaan, gezellig!
En lekker de v300 goed warm laten worden door een mooie rit erheen van zo'n 2 uur.

Ik zou graag een keer de kleppen willen stellen van mijn 340GL 1700.
Ik ben nog niet bij een adres geweest waar dit kon en zelf heb ik geen stelplaatjes. Ik ben inmiddels al een heerlijke 40.000 km verder sinds de aankoop bij 80.000 km dus het is misschien een keer tijd.
Zou dit mogelijk zijn op dit evenement en heeft onze TC hier gereedschap voor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-09-2019 15:31 #983111 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Je kunt ook zelf al even opmeten of het nodig is, dat gaat met voelermaatjes. Eventueel kan ik je wel helpen, ik woon ook in de Achterhoek.
Ik heb ook het speciaal gereedschap om plaatjes te vervangen maar dat is voor een redblock, ik weet uit mijn hoofd niet of je dit ook voor de 1700 kunt gebruiken.
Plaatjes heb ik niet op voorraad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-09-2019 15:58 #983112 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Eventueel heb ik een bak met klepstelplaatjes en het tooltje voor het stellen van kleppen voor de 400-serie. Deze zouden ook voor een 340 1.7 moeten werken. Deze kan ik ook meenemen voor de zekerheid. Geen idee of het tooltje voor redblocks het zelfde is.

Volgens mij hebben we een aantal jaar geleden de kleppen van mijn 1.7 gesteld met een doos klepstelplaatjes en een tooltje van de TC. Ook die materialen zouden dus nog ergens bij iemand moeten zijn.

@ Joost, Bedankt voor de complimenten eerder.
Nu heb ik organisatorisch niet zo heel veel gedaan voor dit evenement want druk met de VKB en werk, maar het is zeker niet vanzelfsprekend dat er taxateurs komen. Zeker voor die bedragen vind ik het best een prestatie van Fred en Hans dat ze dat voor elkaar hebben gekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2019 18:39 #983260 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
aanstaande zaterdag is het reeds zo ver!

Zowel de taxateur van de DAFclub als de taxateur van de VKV zijn aanwezig.
Mocht je alsnog willen taxeren, laat dit dan zsm weten. De taxateurs zijn sowieso aanwezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2019 18:39 #983261 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
aanstaande zaterdag is het reeds zo ver!

Zowel de taxateur van de DAFclub als de taxateur van de VKV zijn aanwezig.
Mocht je alsnog willen taxeren, laat dit dan zsm weten. De taxateurs zijn sowieso aanwezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-10-2019 09:53 #983267 door Steven340
Ik wil mijn 340 graag laten taxeren, die van '88 met 5 bak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets