× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

Lees meer
26-08-2019 23:38 #982904 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ik hoef geen taxateur voor de 340
Ik kan hem bij de daf club laten taxeren omdat het een cvt is
Dat kan evt ook bij Fred op daf evenementen daar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2019 07:00 #982905 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Als de kosten ongeveer vergelijkbaar zijn met taxatie bij de Dafclub (€ 25), ben ik geïnteresseerd. Als het veel meer wordt, dan niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2019 15:54 #982906 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Ik heb ook geen behoefte aan een taxatie, bij de volvo klassieker vereniging kan ik laten taxeren voor 20 euro!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-09-2019 08:50 #983010 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Er zijn natuurlijk ook leden die geen lid zijn van de dafclub of VKV. Maar bedankt voor jullie input!

Ik mis van Fred nog de input wat betreft de tijd en de kosten van taxatie. Zodra dit bekend is voeg ik deze info toe. Voor de rest staat de officiële info nu in de startpost en op de site.

Ik heb reeds een paar aanmeldingen ontvangen de afgelopen weken, ik ga dit binnenkort verwerken en iedereen beantwoorden! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-09-2019 08:50 #983011 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Er zijn natuurlijk ook leden die geen lid zijn van de dafclub of VKV. Maar bedankt voor jullie input!

Ik mis van Fred nog de input wat betreft de tijd en de kosten van taxatie. Zodra dit bekend is voeg ik deze info toe. Voor de rest staat de officiële info nu in de startpost en op de site.

Ik heb reeds een paar aanmeldingen ontvangen de afgelopen weken, ik ga dit binnenkort verwerken en iedereen beantwoorden! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-09-2019 07:59 #983091 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Taxeren kost €25,- euro. Er zal voor de variomatics een taxateur van de dafclub aanwezig zijn. Voor de overige modellen zijn we in gesprek met de VKV en komt deze week uitsluitsel dat de taxateur aanwezig is. Uiteraard bij voldoende aanmeldingen.

Dus schrijf U in voor de taxatie of kom gezellig langs voor een bakkie en een hapje! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-09-2019 08:00 #983092 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Taxeren kost €25,- euro. Er zal voor de variomatics een taxateur van de dafclub aanwezig zijn. Voor de overige modellen zijn we in gesprek met de VKV en komt deze week uitsluitsel dat de taxateur aanwezig is. Uiteraard bij voldoende aanmeldingen.

Dus schrijf U in voor de taxatie of kom gezellig langs voor een bakkie en een hapje! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-09-2019 09:57 #983093 door Steven340
Lekker boeiend of het een automaat of handbak is.
Niet te geloven zeg. Blijft dezelfde auto verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-09-2019 11:40 #983094 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
Een taxatie voor een 360, kost die via de taxateur van de VKV ook 25 Euro?
Of moet je dan eerst lid worden van de VKV?
Is de taxateur aangesloten bij VRT en TMV?
Wordt er getaxeerd in de zin van Artikel 960:Burgerlijk Wetboek 7?
Krijg ik een papieren rapport met foto's of digitaal?
Mag ik meer dan één auto laten taxeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-09-2019 13:56 #983095 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19

Steven340;256020 schreef : Lekker boeiend of het een automaat of handbak is.
Niet te geloven zeg. Blijft dezelfde auto verder.


De dafclub taxateur weigert handbakken te taxeren. Dus zelfs een 340 1.4 met handbak doet hij niet. Ik heb het zelf ook niet verzonnen. ;)



François;256021 schreef : Een taxatie voor een 360, kost die via de taxateur van de VKV ook 25 Euro?
Of moet je dan eerst lid worden van de VKV?
Is de taxateur aangesloten bij VRT en TMV?
Wordt er getaxeerd in de zin van Artikel 960:Burgerlijk Wetboek 7?
Krijg ik een papieren rapport met foto's of digitaal?
Mag ik meer dan één auto laten taxeren?


De taxateurs zijn geregeld door onze club, V3C. Dus je moet lid zijn van V3C.
Het zijn beëdigde taxateurs die ook taxeren voor de dafclub en de VKV.
Natuurlijk krijg je ook een rapport, of dit digitaal of op papier is moet ik navragen.

Meer dan 1 auto: Als dit past qua aanmeldingen geen probleem. Maar hier moeten natuurlijk geen andere leden de dupe van zijn. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets