- Berichten: 493
wat heb jij vandaag gedaan
- Ivo Van Antwerpen
- Offline
- Platinum-lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 189
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Ah ja, die bedoelde ik, dat is die van Stoffel Mulier.Ivo Van Antwerpen schreef : Daarna zijn we in groep naar Autoworld tentoonstelling gereden, daar stond ook nog een heel mooie cabrio, waarschijnlijk bedoel je die?
Die voorste witte buiten is een Coune replica van Guy Vermant.
Die achterste witte kende ik nog niet, dat is in feite een reuze vouwdak.
Ooit wel eens in het geel gespot.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tom Steverink
- Offline
- Platinum-lid
Ik heb vandaag besloten de ellendige XC90 D5 een rotschop te geven. Wat een slechte auto is dat zeg! Hij staat alwéér voor reparatie bij de dealer, de derde keer in 20.000 km en de tweede keer zonder remmen: de vacuumpomp trekt motorolie naar binnen en vernielt en passant de rembekrachtiger. Fijn staaltje onbenul in het ontwerp...... Schade: 1800 euro. En alrtijd dealer onderhouden, 26.000 km op de teller. Ik verlies bij inruil op een nieuwe XC60 Xenium zo'n 11000 euro in anderhalf jaar. Om te huilen is het. Ik wil hem niet meer terug zien.
Als die XC60 iets dergelijks flikt, zelfs in de garantieperiode, komt er nooit meer een moderne Volvo in dit gezin....
Ik moest het even kwijt.....
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Robert Walstra
- Offline
- Senior lid
Na veel 'gepiel' uiteindelijk ook het deel wat nog was achtergebleven in de kruiskoppeling er uit weten te wurmen. (scheelt weer uitboren )
Gelijk maar nieuwe smeernippels besteld om ze allemaal te vervangen, want erg fris zien de anderen er ook niet meer uit.
Volvo 1800s (1966) | Eelde
Blog over de restauratie en instandhouding van een Volvo 1800S, bouwjaar 1966.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Tom Steverink schreef : Erg leuk die cabrio's!!!!!..
Ik heb vandaag besloten de ellendige XC90 D5 een rotschop te geven. Wat een slechte auto is dat zeg! Hij staat alwéér voor reparatie bij de dealer, de derde keer in 20.000 km en de tweede keer zonder remmen: de vacuumpomp trekt motorolie naar binnen en vernielt en passant de rembekrachtiger. Fijn staaltje onbenul in het ontwerp...... Schade: 1800 euro. En alrtijd dealer onderhouden, 26.000 km op de teller. Ik verlies bij inruil op een nieuwe XC60 Xenium zo'n 11000 euro in anderhalf jaar. Om te huilen is het. Ik wil hem niet meer terug zien.
Als die XC60 iets dergelijks flikt, zelfs in de garantieperiode, komt er nooit meer een moderne Volvo in dit gezin....
Ik moest het even kwijt.....
Bekend gevoel Tom, heb het zelfde gehad met een XC70 wat een grafbak trok me helemaal leeg. Ben toen toch overstag gegaan voor een 2005 XC70 diesel automaat en daar ben ik nu al 3,5 jaar en meer dan 100.000 km heel gelukkig mee maar het was ook zo een gevalletje van "dit is de laatste kans om het te bewijzen"
Heel veel succes met je nieuwe XC60, gaat zeker goed komen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tom Steverink
- Offline
- Platinum-lid
Van deze 2008 XC90 werd gezegd dat hij betrouwbaar is: nou, het is gewoon rommel.....een ander woord is er niet voor. Zelfs de monteur bij de dealer zegt dat ik groot gelijk heb.....
Men beweert nu dat de automaat van de XC60 beter is en het vacuumpompgedeelte is anders opgelost. Hopen we dan maar. Het is dat de Mitsubishi Outlander niet zo betrouwbaar blijkt in tevredenheidsonderzoeken dan hij lijkt en Subaru hier niet is vertegenwoordigd. Ander was ik al weg en nooit meer terug. Ze schijnen het te beseffen en gaan de importeur om een of andere coulance vragen. Dat kunnen ze dan voor alle D5 XC90's doen, want de technische oplossingen voor EGR en de remmerij deugen gewoon niet.
Zo, of ik boos ben?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Ik kreeg er zelfs een een goede M40 bij die als donor kon dienen. Gister samen met Rudi de bak uit elkaar getrokken en dan is het zo'n gevalletje van "als het mis gaat dan gaat het ook echt goed mis" wat er precies is gebeurt is weet ik niet maar dat het met heel veel geweld is gegaan mag wel duidelijk zijn. Die donor bak kwam in elk geval goed van pas
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tom Steverink
- Offline
- Platinum-lid
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Nieuw dilemma: sloop ik nu mijn blauwe schuurvondst combi voor het (achterkant) plaatwerk ten behoeve van mijn EV combi of niet?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.