wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
01-05-2016 22:20 #160043 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
De transport fiets is bijna klaar nog een paar kleine dingen maar de eerste km's zitten er al weer op. Voor en achterlicht zit led verlichting in die werkt via een 12 volt accu die in de zadel tas zit. Op de accu zit een aan uit knopje. Het geeft heel veel licht.

Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


gister de Volvo weer volgeladen met hout uit het park waar ik bijna naast woon. Vandaag begonnen met zagen met de benzine ketting zaag. Maar ik had geen benzine meer dus na 3 stammen was ik klaar.

Bijlage:


Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
06-05-2016 22:16 #160139 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag ben ik voor mijn werk in Emmeloord geweest en meestal kijk ik dan even op google maps waar ik moet wezen.
Toen ik op het kaartje de Betonweg zocht viel mijn oog op GAOS.
Gaos gaos, hee is dat niet die sloop waar je nog gewoon rond mag lopen tussen de auto's?
Nadere inspectie leerde dat dat inderdaad nog steeds het geval is.
Loop ik heerlijk in de warmte van de zon tussen de honderden auto's door,


Bijlage:




wat ziet mijn oog;




Bijlage:





Bijlage:





Bijlage:





Bijlage:



Sorry voor slechte fotokwaliteit maar ik fotografeer met een oude smartphone....... :unsure:

De ama zag er niet eens slecht uit, dus wie nog iets zoekt :-)
In de auto lag nog een portier, een voorspatbord en nog wat bumpers.


Het zijn heel vriendelijke mensen, dat had ik trouwens al op meerdere fora gelezen.
Leuk dat er nog "echte" sloperijen zijn in NL.

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-05-2016 20:39 #160161 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic wat heb jij vandaag gedaan
Leuke fiets... maar ik zie nergens Volvo staan

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-05-2016 23:05 - 17-05-2016 23:11 #160510 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Nou eigenlijk helemaal niets :unsure: Had vandaag het plan om lekker de hele dag aan de wagen te werken, niemand thuis je kent dat wel. Vanmorgen dus een afspraak gemaakt met Maurice van Swedish Classics voor een prijs opgave voor het spuiten en strak maken van mijn Katterug project. Het blijft gewoon heel goed om eens met een vakman rond je wagen te lopen en zijn mening te horen. Maar als je dan dacht dat je goed bezig bent dan is het vanaf dat moment helemaal voorbij :( Maurice legt zijn hand op het plaatwerk en vind hier een bobbel die eruit moet, daar plaatwerk wat te diep ligt en dan hebben we het nog niet eens over het laswerk waar ik weer de nodige weken zoet mee ben. Maurice heeft me echt hele goede en bruikbare tips gegeven waar ik mee verder kan maar daarna had ik wel zo een "Lars moment" of eigenlijk de hele dag pffffff...je ziet het dan even niet meer zitten. Vanavond maar een flink mijn hoofd leeg geklommen www.google.nl/search?q=graviton+boulderg...-RB1YQ_AUIBigB&dpr=1 de tanden in de wand gezet en dan ga ik morgen uithuilen en mijn tanden weer in mijn project zetten. Wordt dus vervolgd :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-05-2016 23:55 #160512 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic wat heb jij vandaag gedaan
Oh jee, "I know that feeling". Balen, maar ergens wel fijn om nu al even de feedback van een vakman te hebben die straks de volgende stap gaat doen. Mooi dat hij je al wel direct verder heeft kunnen helpen met goede en bruikbare tips.
Top dat je nu de spirit alweer kunt voelen.
Maar ja, ergens moet je ook wel. Een escape zoals bij mij, zoeken naar een betere body, is er in jouw geval niet.
Daar is er nu echt maar eentje van en daarvoor geldt hoe dan ook, goed bezig!
Succes met moed verzamelen en het vervolg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 01:09 - 18-05-2016 01:14 #160513 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Bedankt Lars, gaat goed komen


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 09:59 #160524 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic wat heb jij vandaag gedaan
Ik heb nu ook meegemaakt hoeveel werk het is om een auto echt strak en spuitklaar te maken.
Een body die naar mijn idee zo de spuitcabine in kon, vroeg nog vier volle dagen werk van een professional om echt strak te krijgen..... Bovendien: het is een vak apart, die mannen zien echt alles!
Hou de moed erin, Rob! Uiteindelijk komt het goed en heb je niet alleen een unieke auto, maar ook een heel bijzondere prestatie geleverd; kortom je creëert iets blijvends. Iets concreets, maar ook iets in jezelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 10:03 #160525 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic wat heb jij vandaag gedaan
Hou moed Rob! Jij bent gewoon super bezig, diep respect. En vergeet niet een vakman dekt zich ook altijd een beetje in. Minder uren verkopen achteraf is makkelijker dan slecht nieuws brengen ;-)

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 11:59 #160526 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Daarom doe ik dat ook niet meer, ik spaar ervoor. Ik strip hem zelf maar laat hem ophalen en brengen. Zelfs het beetje lakwerk laat ik doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 18:09 #160534 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Dit is nu zo mooi van deze club, als denk dat je even alleen aan het tobben bent dan zijn er altijd weer clubleden die je eruit tillen. Bedankt voor jullie reacties. Vandaag weer de tanden in de koets gezet. Op aanraden van Maurice een grote rubber of houten hamer gebruiken om delen in de vorm te krijgen, en als de meester dat zegt dan doen we dat ook maar :)




Nogmaals bedankt
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.