B230FB in 360; het grote info topic!

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-12-2008 20:11 #745892 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B230FB in 360; het grote info topic!

AvdAkker;81963 schreef :
ik vind het juist heel correct d?t het zo moeilijk gemaakt is, er zit nogal een groot verschil in een doordachte, semi-proffesionele inbouw en een niet over nagedakte in elkaar gescheten ombouw. de regels zijn er in het belang van de verkeersveiligheid, haal wat mij betreft al die gare onverantwoorde hobbyprojecten maar lekker van de weg:)


De regels mogen er inderdaad zijn. En wat mij betreft: alles voor de veiligheid.

Maar dan moet de RDW deze regels wel beschikbaar stellen en hier eenduidig in zijn. Je wil niet weten hoeveel verschillende antwoorden er op mijn vragen zijn gegeven. Daarnaast werd de "simpele" keuring van die BMW 318/325 van die maat van mij in eerste instantie gewijzigd omdat het gewoonweg niet kon. Wanneer die maat van me aan bleef dringen en iemand uit de werkplaats te spreken kreeg.......toen kon het ineens wel.........Krom? Heel krom als je het mij vraagt!
Ik denk dat de RDW zijn documentatie totaal niet goed geordend heeft. Wordt tijd dat er eens een nieuwe blik op geworpen wordt.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets