regels omtrent andere motorblokken

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-11-2008 12:08 #737349 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken
Paul wel even voorzichtig doen met die GLS!!!!

Ik had sowieso de politie gebeld om te melden dat deze meneer is doorgereden na een aanrijding te hebben veroorzaakt.

Toen ik laatst die leenauto had van de ANWB, toen kon ik ervaren hoe groot het verschil is met in een 300-rijden. Ik reed even hard, ook gewoon rustig optrekken en nu werd ik ineens niet meer afgesneden, geen lichtsignalen meer, etc.

Overigens heb ik van de week nog een zwarte verlaagde M3 ingehaald. Op een drempel. Die gast begon me toch daarna aggressief te bumperkleven en lichtsignalen te geven........ tot de volgende drempel, toen reed ik hem echt zoek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-11-2008 12:09 #737350 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic regels omtrent andere motorblokken

flip21;75645 schreef : Er staat wel 'Turbo' op het luchtfilter:yesyes:

Ik zei zoek "de turbo" niet zoek "turbo"... :D

In een 300 gaat die enorme luchtfilterbak toch niet passen, dus dat kunnen ze al niet spotten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-11-2008 12:12 #737351 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic regels omtrent andere motorblokken

Lucluc;75649 schreef : Toen ik laatst die leenauto had van de ANWB, toen kon ik ervaren hoe groot het verschil is met in een 300-rijden. Ik reed even hard, ook gewoon rustig optrekken en nu werd ik ineens niet meer afgesneden, geen lichtsignalen meer, etc.

Een bodykitje, lawaaige uitlaat en constant brandende mistlampen scheelt wat dat betreft al heel veel denk ik. Ik had nooit last van snijers... :nono:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-11-2008 12:26 #737356 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken

Lucluc;75649 schreef : Paul wel even voorzichtig doen met die GLS!!!!

Ik had sowieso de politie gebeld om te melden dat deze meneer is doorgereden na een aanrijding te hebben veroorzaakt.


Ik had hem niet geraakt, hij z?i dat ik hem geraakt had. Maar hij wou gewoon zn bumpertje vergoed hebben ofzo. Ik was echt zo pissed daarna...Profiteur!

Overigens doe ik voorzichtig met de GLS hoor :no_comment:

Edit: Nu ik er over nadenk had ik er in de chocolip wel ietsjes last van, in de DL special weer niet, maar in de GLS weer wel...Volgens mij werkt de theorie van Jeroen wel...:+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-11-2008 13:33 #737361 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic regels omtrent andere motorblokken

Pistonpen paultje;75656 schreef : Volgens mij werkt de theorie van Jeroen wel...:+

Dat weet ik wel zeker. Ik had het met mijn 740 ook. Die heb ik gekocht met smalle bandjes op stalen velgen, vreselijk doffe lak, beschadigde grille, oranje knipperlichten en halfzachte verlichting etc...
Toen had ik wel het idee dat het formaat al wat scheelde, maar hij zag er gewoon uit als een oude Volvo en dwong dus niet echt respect af.
Eenmaal opgeleukt met 16" Velgen met bijbehorende 205/55R16 bandjes, 2x zo sterke verlichting, 21W stadslicht, een leuke diepe voorspoilerlip, witte knipperlichten, vrij lawaaiig open luchtfilter en een glimmende grille met chroomrand ging iedereen ineens veel sneller aan de kant voor mijn 1500 kg zware tank...

Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-11-2008 15:10 #737371 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken
Dat soort aso-gedrag dat jullie hierboven beschreven, heeft weinig te maken met de auto hoor...
Mijn vriendin had het een paar weken geleden ook, in haar nieuwe punto'tje. Heel zacht tegen iemand opgereden terwijl ze probeerde in te parkeren, probeerde het netjes op te lossen maar de vrouw achter haar volledig door het lint, weigerde ook gewoon even er langs te gaan maar eiste dat mijn vriendin een hele rare manoeuvre ging maken zodat zij erlangs kon. Dus mijn vriendin stapt weer in, op dat moment kwam ik er aan. Dus ik zwaai naar haar, zij zwaait terug, stapt die vrouw weer uit haar auto, trekt de deur van mijn vriendin open en begint me een partij te schelden dat ze niet moet gaan lopen zwaaien enzo...

Gewoon in en in triest, dat soort figuren.

Maar goed, nu is er wel weer genoeg offtopic geleuterd hier. Graag weer verder over de regeltjes :yesyes:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-11-2008 12:46 #737763 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken

Lucluc;75649 schreef : Paul wel even voorzichtig doen met die GLS!!!!

Ik had sowieso de politie gebeld om te melden dat deze meneer is doorgereden na een aanrijding te hebben veroorzaakt.

Ik had hem niet geraakt, hij z?i dat ik hem geraakt had. Maar hij wou gewoon zn bumpertje vergoed hebben ofzo. Ik was echt zo pissed daarna...Profiteur!


Als je zoiets nog eens meemaakt; gewoon de politie bellen, kenteken doorgeven en zeggen dat hij is doorgereden na aanrijding.

- als er daadwerkelijk een aanrijding geweest zou zijn, had hij waarschijnlijk ook niet netjes papieren ingevuld etc.

- hij voorschade; jij geen schade; laat hem maar bewijzen dat hij NIET tegen jou aangereden is.

Hij zal dan 1 een politieagent op bezoek krijgen, waar hij v?st niet op zit te wachten, en 2 moeten toegeven dat hij door zijn rijgedrag (bijna) een aanrijding veroorzaakt heeft en misschien 3 moeten toegeven dat hij tegen jou gelogen heeft.

doorrijden na aanrijding wordt vrij zwaar aangerekend!!!
(is nog net iets crimineler dan 3 km/h te hard :+ )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-11-2008 23:14 #738422 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken
Ik ben 2 jaar terug een keer de weg afgebeukt door een doorgedraaide idioot in een opel astra. Hij wilde ons er niet tussen laten bij het invoegen (stapvoets welteverstaan ivm werkzaamheden), maar toen we toch nog genoeg ruimte vonden ertussen te komen moet er iets zijn geknakt.

Die jongen is het fietspad op gereden om ons vol van opzij de weg af te rammen (Astra vs daihatsu cuore), en daarna plankgas weggereden.
De politie wist hem na aangifte een uurtje later op te pakken adhv het kenteken, waarna hij voor verhoor langs moest.

Resultaat: meneer beweert zich van geen kwaad bewust te zijn, en de politie probeert ons wijs te maken of het toch niet gewoon een ongelukje was. Wij waren natuurlijk behoorlijk pissig, dus voet bij stuk gehouden, waarna hij later meer toegaf. Uiteindelijk werd door de politie aangeraden om het via de verzekering te regelen, aangezien de jongen daarmee akkoord ging, omdat we verder geen getuigen hadden zou het anders ons woord tegen het zijne worden.

2 maanden later: de verzekeringen hebben onderling bekokstoofd dat wij schuldig waren want we deden een bijzondere verrichting (ook al waren we daar al klaar mee en kwam meneer als kamikaze over een fietspad, en plankgas ervandoor).
Dus wat heb je aan de politie: helemaal NIKS.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-11-2008 23:38 #738436 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic regels omtrent andere motorblokken
?????Naja zeg... belachelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets