Variatie in vermogen B200E

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-07-2019 17:17 #982541 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Variatie in vermogen B200E
Kijk ook naar de massa aansluiting van het blok, ik weet het klinkt gek maar ik heb met de startmotor problemen gehad waardoor ik de auto niet gestart kreeg en op advies van een wegenwachter, die mij geholpen heeft, de massa aansluiting nagekeken ik heb een nieuwe set gemaakt voor de startmotor / blok massa en de massa van het chassis.
De auto start nu feilloos en ik meen dat de motor door de nieuwe massa kabel aan het blok, soepeler loopt door een betere massa. Je moet wel realiseren dat het auto's die al op leeftijd zijn en ook de massa aansluiting kan haperen, baat het niet schaden doet het zeker niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-07-2019 19:31 #982542 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Variatie in vermogen B200E
Even goed om te benoemen, het lijkt erop dat het een symptoom was van het lostrillen van het staafje tussen de rol waar de gaskabel overheen loopt en het gasklephuis. Deze was vorige week ineens los, het gaspedaal deed niets meer, ik kon in de file op stationair en voorzichtig zijn met de koppeling nog net de vluchtstrook bereiken. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad. Ook heb ik op Bart's advies de bougiekabels vervangen. Ik merk niet echt verschil, maar ze waren absoluut aan vervanging toe! De mantel was hard en bros onder de klemmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets