Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-09-2013 21:55 #935790 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
Oh trouwens, de verlichting doet het wel gewoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-09-2013 23:42 #935802 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
Als ik de juiste informatie ter beschikking heb:
dan zou ik zekering 9 (8a controlelampjes) in ieder geval even vervangen Als je tenminste van die torpedozekeringen hebt.
Verder zou ik zekering 14 (16a binnenverlichting/sigaretaansteker ) even eruit halen en dan maar even kijken of de auto wil lopen.
Accupolen wel goed vastgezet ?
Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2013 00:03 #935806 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
ja de polen heb ik goed vastgemaakt, een aantal keren nagekeken. Alle zekeringen heb ik ook meerdere malen nagekeken. Morgen zal ik de genoemde zekeringen even zoeken. Ik heb momenteel geen nieuwe zekering op voorraad en zie ook geen kans om er een paar te halen i.v.m. stage. proberen te starten met de zekering voor de sigarettenaansteker eruit ga ik morgen als ik thuis ben direct doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 06:14 #935807 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
heb je die bedrading bij de radio nog gefixt?

en haal aub die kroonsteentjes eruit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 06:35 #935808 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
kun je idd wat fotos maken van de situatie bij de radio, en dan ook gelijk van de zekeringkast van achter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2013 09:06 #935809 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
@Volvofiel: Nee de bedrading van de radio heb ik nog niet origineel gemaakt, ik moet dan eerst wat stekkertjes halen voordat ik dat kan doen (tenzij ik met kroonsteentjes ga werken, maar daar zijn jullie niet zo'n fan van merk ik :p) Ik heb de radio er wel uit gehaald.

@powerflux: Ik heb gister geprobeerd wat foto's te maken, maar slechte kwaliteit. Vananvond als ik thuis kom ga ik nieuwe maken met een andere camera. Kan die zekeringkast er gewoon af als de stekkers binnen & buiten eruit zijn?

Een klein vraagje: Ik ben het er mee eens dat ik de bekabeling van de radio weer origineel gemaakt moet worden (waar ik dan de geschakelde plus vandaan haal is dan nog de vraag). Kan de bekabeling van de radio de oorzaak zijn van dit probleem (de auto liep startte en liep gistermorgen en middag wel prima hiermee)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 09:29 #935810 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.

VLVM53;221624 schreef : @Volvofiel: Nee de bedrading van de radio heb ik nog niet origineel gemaakt, ik moet dan eerst wat stekkertjes halen voordat ik dat kan doen (tenzij ik met kroonsteentjes ga werken, maar daar zijn jullie niet zo'n fan van merk ik :p) Ik heb de radio er wel uit gehaald.


Daar zit in ieder geval het probleem van je waarschuwingslampjes en alle andere dashboard-gerelateerde zaken.
die 2 plussen moeten bij elkaar blijven, net zoals die 2 minnen. zo niet, dan krijg je gewoon echt rare, onvoorspelbare dingen. Origineel maken dus.

Maar, misschien heb daarbij je nog wel iets losgestoten bij de zekeringkast, of is er een zekering defect. dus ook daar even goed kijken.

Niet starten = niet rondgaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2013 09:35 #935811 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
Inderdaad origineel maken.

De startmotor slaat wel rond. Ik heb gewoon geen vonk, want er komt een benzine-lucht uit de uitaat na het proberen te starten. Ik hoop niet dat de bobine weer kapot is:sad:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2013 09:38 #935812 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.
Zekeringskast links achter de accu misschien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2013 10:09 #935813 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitvallen, slecht starten maar goed lopen.

Erik;221627 schreef : Zekeringskast links achter de accu misschien?


Zit daar nog een zekeringkast? Zit die soms goed verstopt, want ik ben 'm niet tegengekomen. Zal vanavond eens kijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets