Help: doorgezakte hoedenplank

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-04-2018 17:09 #974713 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Heb dat ding aan de linker en rechterkant met behulp van twee nylon koordjes 'opgehangen' zodat die niet verder kan doorzakken. Onderkant waar de koordjes door de hoedenplank gaan versterkt met stukjes hardboard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-04-2018 19:20 #974717 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Ik ken wel een stoffeerder in Oosterhout (NB). Misschien zou je de grijze hoedenplank van Bart (General Custom) kunnen laten bekleden met een beige stofje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-04-2018 22:01 #974737 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Help: doorgezakte hoedenplank
Kun je de hoedenplank niet gewoon goed verstevigen/repareren door er even wat matjes polyester met /-hars er tegen te mikken?
Het antwoord is al vaker gegeven, en volgens mij is dit ook de makkelijkste/goedkoopste en mooiste oplossing.
Vooral als je even naar de Action gaat of ander de plaatselijke bouwmarkt.

Zo'n lichtbruine hoedenplank is hartstikke mooi en hoort wel bij het interieur, dus kleine moeite om hem te redden i.p.v. vervangen voor een simpele grijze...

Dat kan altijd nog.

Succes!

Edit: trouwens - en dit klinkt misschien een beetje lullig, maar vat het niet verkeerd op - je mag ook wel wat aan je kofferbakrand gaan doen, die is denk ik ook al aardig rot zo op de foto te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-04-2018 22:08 #974740 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Help: doorgezakte hoedenplank

Alexdepalex;249527 schreef : Kun je de hoedenplank niet gewoon goed verstevigen/repareren door er even wat matjes polyester met /-hars er tegen te mikken?
Het antwoord is al vaker gegeven, en volgens mij is dit ook de makkelijkste/goedkoopste en mooiste oplossing.
Vooral als je even naar de Action gaat of ander de plaatselijke bouwmarkt.

Zo'n lichtbruine hoedenplank is hartstikke mooi en hoort wel bij het interieur, dus kleine moeite om hem te redden i.p.v. vervangen voor een simpele grijze...

Dat kan altijd nog.

Succes!

Edit: trouwens - en dit klinkt misschien een beetje lullig, maar vat het niet verkeerd op - je mag ook wel wat aan je kofferbakrand gaan doen, die is denk ik ook al aardig rot zo op de foto te zien.


Dank je wel voor het meedenken, zowel over de plank als over de kofferbak, scherp gezien :yesyes:

Ik ga kijken wat ik met de plank kan, want eens dat het origineel toch het mooist is.

En wat betreft de kofferbakrand: dat lijkt op de foto erger dan (ik hoop dat) het is. Er zitten twee plekjes bovenaan het rechtopstaande stuk waar de nummerplaat op zit, die staan op de lijst.
Ik heb deze wagen pas een paar maanden, heeft 16 jaar stil gestaan en is sinds kort weer op de weg. Eerst rijden, dan mooi maken ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets